8 894 läst · 115 svar
9k läst
115 svar
Quiz: Vad kan du om badrum?
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 15 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 57 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
Egentligen 10/10, men min tumme ville bara svara P-lås
Egentligen 10/10, men min tumme ville bara svara P-lås
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 61 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
Brunnen fick jag fel på.
Brunnen fick jag fel på.
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 241 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 75 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 274 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
Kanske aningen för lätt då både jag och min kumpan @useless fick full pott.
Tro mig, du vill inte ha oss till att göra ditt badrum.
Kanske aningen för lätt då både jag och min kumpan @useless fick full pott.
Tro mig, du vill inte ha oss till att göra ditt badrum.
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 280 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 85 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 286 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 292 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
Men jag förväntade mig mer ett quiz om typ byggregler
Men jag förväntade mig mer ett quiz om typ byggregler
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 294 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"