16 763 läst · 256 svar
17k läst
256 svar
Quiz: Kan du hantera elcentralen?
Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 6 525 andra personer som har gjort quizet "Kan du hantera elcentralen?"
Byggveteran
· Gästrikland
· 32 inlägg
Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 6 530 andra personer som har gjort quizet "Kan du hantera elcentralen?"
Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 6 540 andra personer som har gjort quizet "Kan du hantera elcentralen?"
S
SueCia
Elektroniktokig
· Dalarna
· 5 093 inlägg
SueCia
Elektroniktokig
- Dalarna
- 5 093 inlägg
Det har du rätt i, det är såklart vanligen begränsat till 25, men inte alltid..J Johan456 skrev:
Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 6 667 andra personer som har gjort quizet "Kan du hantera elcentralen?"
Nu lär jag väl skylta med min okunskap men jag missade på fråga 2 tror jag det var, om vad man ska göra om propparna ofta går. Hur hjälper det att installera fler gruppsäkringar? Jag förutsatte när jag svarade att proppar i detta fallet är huvudsäkringar.
Edit: fråga 3 var det visst.
Edit: fråga 3 var det visst.
Då förutsatte du fel. En propp är en säkring.J JBir skrev:
Så det hjälper absolut att dela upp gruppen på fler säkringar om den löser pga överbelastning.
Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 6 725 andra personer som har gjort quizet "Kan du hantera elcentralen?"
Jag fick 10/11 rätt, vilket är bättre än 5 630 andra personer som har gjort quizet "Kan du hantera elcentralen?"
Jag fick 8/11 rätt, vilket är bättre än 2 400 andra personer som har gjort quizet "Kan du hantera elcentralen?"