16 767 läst · 256 svar
17k läst
256 svar
Quiz: Kan du hantera elcentralen?
Jag fick 10/11 rätt, vilket är bättre än 4 519 andra personer som har gjort quizet "Kan du hantera elcentralen?"
Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 5 521 andra personer som har gjort quizet "Kan du hantera elcentralen?"
Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 5 698 andra personer som har gjort quizet "Kan du hantera elcentralen?"
Medlem
· Stockholm
· 2 188 inlägg
10/11. Eftersom frågan var vilken den största man kan ha är och jag känner minst en person med 63A valde jag det alternativet.
Frågan var, lägg märke till att ordet "vanligen" är med i frågeställningen. Inte vad som är möjligt.F fiskbuggaren skrev:
"Vilken är vanligen den högsta möjliga mätarsäkringen för en villa?"
Medlem
· Stockholm
· 2 188 inlägg
Jag fick 9/11 rätt, vilket är bättre än 3 606 andra personer som har gjort quizet "Kan du hantera elcentralen?"
S
SueCia
Elektroniktokig
· Dalarna
· 5 093 inlägg
SueCia
Elektroniktokig
- Dalarna
- 5 093 inlägg
Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 6 130 andra personer som har gjort quizet "Kan du hantera elcentralen?"
Glömde dock posta första omgången jag gjorde. Hade fel på frågan angående största huvudsäkring.
Vet en som har 35A till sin helt vanliga Villa. Så jag vet inte om hans hus klassats om till något annat eller om frågan är fel? För 35A kan man då ha
Glömde dock posta första omgången jag gjorde. Hade fel på frågan angående största huvudsäkring.
Vet en som har 35A till sin helt vanliga Villa. Så jag vet inte om hans hus klassats om till något annat eller om frågan är fel? För 35A kan man då ha