5 144 läst · 126 svar
5k läst
126 svar
Quiz: Kan du handverktyget?
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 027 andra personer som har gjort quizet "Kan du handverktyget?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 768 andra personer som har gjort quizet "Kan du handverktyget?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 214 andra personer som har gjort quizet "Kan du handverktyget?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 279 andra personer som har gjort quizet "Kan du handverktyget?"
Inte svårt för en gamling med en morfar som hade precis allt i gamla verktyg!
Inte svårt för en gamling med en morfar som hade precis allt i gamla verktyg!
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 361 andra personer som har gjort quizet "Kan du handverktyget?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 371 andra personer som har gjort quizet "Kan du handverktyget?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 491 andra personer som har gjort quizet "Kan du handverktyget?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 504 andra personer som har gjort quizet "Kan du handverktyget?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 531 andra personer som har gjort quizet "Kan du handverktyget?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 576 andra personer som har gjort quizet "Kan du handverktyget?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 329 andra personer som har gjort quizet "Kan du handverktyget?"
Skojigt att man kunde så många. Överraskande - men ok, man kan inte allt. För mej är det tillräckligt.
Skojigt att man kunde så många. Överraskande - men ok, man kan inte allt. För mej är det tillräckligt.