kulle
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 027 andra personer som har gjort quizet "Kan du handverktyget?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 768 andra personer som har gjort quizet "Kan du handverktyget?"

Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 648 andra personer som har gjort quizet "Kan du handverktyget?"

Ojdå

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 013 andra personer som har gjort quizet "Kan du handverktyget?"

O
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 214 andra personer som har gjort quizet "Kan du handverktyget?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 083 andra personer som har gjort quizet "Kan du handverktyget?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 279 andra personer som har gjort quizet "Kan du handverktyget?"

Inte svårt för en gamling med en morfar som hade precis allt i gamla verktyg!

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 531 andra personer som har gjort quizet "Kan du handverktyget?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 576 andra personer som har gjort quizet "Kan du handverktyget?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 321 andra personer som har gjort quizet "Kan du handverktyget?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 329 andra personer som har gjort quizet "Kan du handverktyget?"
Skojigt att man kunde så många. Överraskande - men ok, man kan inte allt. För mej är det tillräckligt.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.