Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 81 andra personer som har gjort quizet "Kan du handverktyget?"

Fario Fario skrev:
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bra jobbat i quizet "Kan du handverktyget?"

Att man vidgar rör med ett dorn var nytt för mig.
dorn kan vara namnet på mycket......man kan vidga koppar rör med en särskilt stegad dorn. Då behöver man inte så mycket muffar men det är stenålder idag.

Fury Fury skrev:
"

Chansade på fråga 9, vilket var fel. De enda som får rätt på den, utan att gissa, är ju de som googlar
Det finns olika vägar till rätt svar.
Man vet
Man gissar
Man tar bort de andra svaren för de verkar mindre troliga. Vad vi i branschen kallar ”interpolieringschansning”…

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 149 andra personer som har gjort quizet "Kan du handverktyget?"
Äntligen!

F
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 171 andra personer som har gjort quizet "Kan du handverktyget?"

Ifo36
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 278 andra personer som har gjort quizet "Kan du handverktyget?"

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 178 andra personer som har gjort quizet "Kan du handverktyget?"

S
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 103 andra personer som har gjort quizet "Kan du handverktyget?"

P
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 409 andra personer som har gjort quizet "Kan du handverktyget?"

S Stefan1972 skrev:
dorn kan vara namnet på mycket......man kan vidga koppar rör med en särskilt stegad dorn. Då behöver man inte så mycket muffar men det är stenålder idag.
Jag har använt det mer än en gång för att lossa på skruv vilket jag dessutom misstänker att jag är långt ifrån ensam om.

• Gilla
JSten
  • Laddar…
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 85 andra personer som har gjort quizet "Kan du handverktyget?"

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.