Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 508 andra personer som har gjort quizet "Kan du handverktyget?"
 
K
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 110 andra personer som har gjort quizet "Kan du handverktyget?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 664 andra personer som har gjort quizet "Kan du handverktyget?" Lätt
 
K
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 574 andra personer som har gjort quizet "Kan du handverktyget?"
 
hsd
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 463 andra personer som har gjort quizet "Kan du handverktyget?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 759 andra personer som har gjort quizet "Kan du handverktyget?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 732 andra personer som har gjort quizet "Kan du handverktyget?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 000 andra personer som har gjort quizet "Kan du handverktyget?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 644 andra personer som har gjort quizet "Kan du handverktyget?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 925 andra personer som har gjort quizet "Kan du handverktyget?"
 
T
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 383 andra personer som har gjort quizet "Kan du handverktyget?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 250 andra personer som har gjort quizet "Kan du handverktyget?"
 
Jag fick 2/10 rätt, vilket är bättre än 2 andra personer som har gjort quizet "Kan du handverktyget?" utan att fuska.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.