3 860 läst · 84 svar
4k läst
84 svar
Quiz: Kan du elda säkert?
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 438 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda säkert?"
Medlem
· Södermanlands län0
· 972 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 484 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda säkert?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 587 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda säkert?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 603 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda säkert?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 717 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda säkert?"Eldar man rätt i dagens fina kaminer och vedpannor så gör man stor insats för miljön och sin egen plånbok
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 710 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda säkert?"
Ja det är snudd på en myt som har fått "sanningsstatus" tyvärr. Det är viss skillnad på en lätt prydnadsspis i tunnplåt med lättviktsskorsten kontra ett par ton sten plus murad skorstensstock. "Min" sotare sammanfattade sin uppfattning om de där råden i ett ord - TramsH heimlaga skrev:
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 694 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda säkert?"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 761 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda säkert?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 032 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda säkert?"