4 022 läst · 84 svar
4k läst
84 svar
Quiz: Kan du elda säkert?
Kolmonoxid är mycket giftigt för människor. Men det påverkar inte hur ett stearinljus brinner i de koncentrationer som är dödliga.A Alexn72 skrev:
Precis så. När det ryker in kan rummet tillföras kolmonoxid.A Alexn72 skrev:
Knappast i något normalt hus. Men syret behöver inte heller ta slut för att det skall komma ut kolmonoxid ur kaminen.A Alexn72 skrev:
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 145 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda säkert?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 163 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda säkert?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 205 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda säkert?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 297 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda säkert?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 301 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda säkert?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 275 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda säkert?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 396 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda säkert?"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 110 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda säkert?"