519 läst · 29 svar
519 läst
29 svar
Quiz: Har du koll på poolen?

Patrik440
Laddtryckare
· V-götaland
· 1 378 inlägg
Patrik440
Laddtryckare
- V-götaland
- 1 378 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 413 andra personer (93%) som har gjort quizet "Har du koll på poolen?"
Onödigt många rätt då jag är väldigt säkert på att det aldrig blir något poolbygge för min del.
Vi har redan tillgång till "pool" några minuter bort.
Onödigt många rätt då jag är väldigt säkert på att det aldrig blir något poolbygge för min del.
Vi har redan tillgång till "pool" några minuter bort.

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag fick 4/10 rätt, vilket är bättre än 151 andra personer (12%) som har gjort quizet "Har du koll på poolen?"

TheImprovisor
Allvetare
· Västkusten
· 1 056 inlägg
TheImprovisor
Allvetare
- Västkusten
- 1 056 inlägg
Tur att jag vare sig skall bygga pool eller bor i Järfälla. 😁
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 335 andra personer (27%) som har gjort quizet "Har du koll på poolen?"
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 335 andra personer (27%) som har gjort quizet "Har du koll på poolen?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 677 andra personer (95%) som har gjort quizet "Har du koll på poolen?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 535 andra personer (85%) som har gjort quizet "Har du koll på poolen?"
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 940 andra personer (50%) som har gjort quizet "Har du koll på poolen?"
Jag fick 7/10 rätt i quizet "Har du koll på poolen?" , vilket är bra med tanke på att jag inte vet något om pooler.
Trodde 100 cm var kravet på staket runt poolen.
Trodde 100 cm var kravet på staket runt poolen.
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 029 andra personer (98%) som har gjort quizet "Har du koll på poolen?"
Känner mig redo för den kommande poolsäsongen 👍
Känner mig redo för den kommande poolsäsongen 👍
Klicka här för att svara