6 940 läst · 119 svar
7k läst
119 svar
Quiz: 10 svåra hus- och byggord 2022
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 138 andra personer som har gjort quizet "10 svåra hus- och byggord"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 451 andra personer som har gjort quizet "10 svåra hus- och byggord"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 468 andra personer som har gjort quizet "10 svåra hus- och byggord"
Fast mäta med ett snörslå? Lika mycket mätverktyg som en penna.
Fast mäta med ett snörslå? Lika mycket mätverktyg som en penna.
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 483 andra personer som har gjort quizet "10 svåra hus- och byggord"
Jaha,,
Jaha,,
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 374 andra personer som har gjort quizet "10 svåra hus- och byggord"
Jiiiiiiiippi
Jiiiiiiiippi
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 617 andra personer som har gjort quizet "10 svåra hus- och byggord"
Den där med "anoden" var väl dock lite dum..?
Visst, man menar väl offermetall, men om man tänker på vad en anod faktiskt är..
Den där med "anoden" var väl dock lite dum..?
Visst, man menar väl offermetall, men om man tänker på vad en anod faktiskt är..
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 435 andra personer som har gjort quizet "10 svåra hus- och byggord"
Har aldrig sett eller hört om en sådan stekhäll. Och jag har byggt kök professionellt fram till 2018...
Har aldrig sett eller hört om en sådan stekhäll. Och jag har byggt kök professionellt fram till 2018...
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 683 andra personer som har gjort quizet "10 svåra hus- och byggord"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 736 andra personer som har gjort quizet "10 svåra hus- och byggord"
Husägare
· Oskarshamn
· 33 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 779 andra personer som har gjort quizet "10 svåra hus- och byggord"
Men är verkligen en snörslå ett mätverktyg?
Jag använder snörslå som penna snarare än linjal.
Anod kan nog även diskuteras.
Anod är en plus-pol i ett elektroniskt flöde eller något.
Det man menar här är en så kallad offer-anod.
Men är verkligen en snörslå ett mätverktyg?
Jag använder snörslå som penna snarare än linjal.
Anod kan nog även diskuteras.
Anod är en plus-pol i ett elektroniskt flöde eller något.
Det man menar här är en så kallad offer-anod.
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 522 andra personer som har gjort quizet "10 svåra hus- och byggord"
Stekhällen gick jag bet på.
Stekhällen gick jag bet på.