6 940 läst · 119 svar
7k läst
119 svar
Quiz: 10 svåra hus- och byggord 2022
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 223 andra personer som har gjort quizet "10 svåra hus- och byggord"
Grundstött
· Halland
· 28 353 inlägg
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 76 andra personer som har gjort quizet "10 svåra hus- och byggord"
Inget vidare, men ett par frågor (6 och 7) var ju hopplösa
Inget vidare, men ett par frågor (6 och 7) var ju hopplösa
Medlem
· Södermanlands län0
· 972 inlägg
Idag gick det bra:
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 238 andra personer som har gjort quizet "10 svåra hus- och byggord"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 238 andra personer som har gjort quizet "10 svåra hus- och byggord"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 254 andra personer som har gjort quizet "10 svåra hus- och byggord"
En snörslå är inte ett mätverktyg, utan ett märkverktyg.
En snörslå är inte ett mätverktyg, utan ett märkverktyg.
Produkter som diskuteras: "snörslå"
Snörslå & krita
Snörslå och krita är verktyg som ofta används i byggindustrin för att mäta och markera långa, raka linjer över stora ytor. Med hjälp av en sträng, kallad en linje eller snörslå, som är täckt med krita, kan du skapa en rak, synlig linje
Läs mer
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 276 andra personer som har gjort quizet "10 svåra hus- och byggord"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 37 andra personer som har gjort quizet "10 svåra hus- och byggord"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 310 andra personer som har gjort quizet "10 svåra hus- och byggord"
Inleder påsken storslaget, en gissning.
Inleder påsken storslaget, en gissning.
Verktygstokig
· Östergötlands Län
· 89 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 200 andra personer som har gjort quizet "10 svåra hus- och byggord"
Typiskt att ha fel på sista frågan.
Typiskt att ha fel på sista frågan.
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 200 andra personer som har gjort quizet "10 svåra hus- och byggord"
Kan bara sushi på japanska så missade stekhällen
Kan bara sushi på japanska så missade stekhällen
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 202 andra personer som har gjort quizet "10 svåra hus- och byggord"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 237 andra personer som har gjort quizet "10 svåra hus- och byggord"