241 903 läst · 488 svar
242k läst
488 svar
Projekt taklyft!
Elektrikern var här i onsdags och satte vägguttag, strömbrytare och lamputtag i takdosorna. Nu är övervåningen driftsatt och barnen har faktiskt fått flytta upp trots att jag har massa jobb kvar med lister och salningar!
En sån j#kla seger efter det här maratonloppet som snart hållt på i 2år! Ska jag va ärlig så börjar jag bli rätt sliten! Kommer ett längre bildinlägg i helgen!
Adventsstjärnan i kupan åkte upp direkt vi hade ström i väggen!!
En sån j#kla seger efter det här maratonloppet som snart hållt på i 2år! Ska jag va ärlig så börjar jag bli rätt sliten! Kommer ett längre bildinlägg i helgen!
Adventsstjärnan i kupan åkte upp direkt vi hade ström i väggen!!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
hur går det med övervåningen? Färdig?
Halloj! Oj va dålig jag har varit på och uppdatera! Vi håller på med salningar, golvlister och foder! Sånt som tar en evinnerlig tid! Sen har vi dragit ner på tempot ganska rejält med sen barnen flyttade upp, om jag ska va ärlig!!ByggPajken skrev:
Jag får ta mig i kragen och göra lite bildinlägg från rummen där uppe!
Mvh
känner igen mig. sånt som aldrig blir klart hahaMTech skrev:Halloj! Oj va dålig jag har varit på och uppdatera! Vi håller på med salningar, golvlister och foder! Sånt som tar en evinnerlig tid! Sen har vi dragit ner på tempot ganska rejält med sen barnen flyttade upp, om jag ska va ärlig!!
Jag får ta mig i kragen och göra lite bildinlägg från rummen där uppe!
Mvh
Hoppar in här för att fråga vad kostnaden var för detta projekt, i runda slängar... Funderar på något liknande. Fattar att det beror på en massa faktorer, men ändå nyfiken på vad du räknar att ni fick betala i slutändan