MultiMan #46 Medlem · Västernorrland · 5 541 inlägg 15 jun 15:23 MultiMan Medlem Västernorrland 5 541 inlägg 15 jun 15:23 #46 Jag har förklarat. Förstår du inte hur samhället fungerar så tänker jag inte starta en större diskussion om det.
Jag har förklarat. Förstår du inte hur samhället fungerar så tänker jag inte starta en större diskussion om det.
J Jan Zimmerman #47 Medlem · 16 inlägg 15 jun 15:28 Jan Zimmerman Medlem 16 inlägg 15 jun 15:28 #47 MultiMan skrev: Jag har förklarat. Förstår du inte hur samhället fungerar så tänker jag inte starta en större diskussion om det. Strunta i att diskutera. Jag tycker bara inte om att bli bestulen på mina saker. Hur svårt kan det vara
MultiMan skrev: Jag har förklarat. Förstår du inte hur samhället fungerar så tänker jag inte starta en större diskussion om det. Strunta i att diskutera. Jag tycker bara inte om att bli bestulen på mina saker. Hur svårt kan det vara
P Peter787 #48 Medlem · 1 578 inlägg 15 jun 20:41 Peter787 Medlem 1 578 inlägg 15 jun 20:41 #48 J Jan Zimmerman skrev: Strunta i att diskutera. Jag tycker bara inte om att bli bestulen på mina saker. Hur svårt kan det vara När jag skickar paket brukar jag använda Schenker, har fungerat bra hittills.
J Jan Zimmerman skrev: Strunta i att diskutera. Jag tycker bara inte om att bli bestulen på mina saker. Hur svårt kan det vara När jag skickar paket brukar jag använda Schenker, har fungerat bra hittills.