85 516 läst · 224 svar
86k läst
224 svar
Poolbudget 500k?
Jonas Persson
Intresserad
· Stockholm
· 2 722 inlägg
Jonas Persson
Intresserad
- Stockholm
- 2 722 inlägg
Värmen har inte gått på flera veckor. Det är under sommaren som pooltaket betalar sig. Med dagens elpriser är pooltak mer prisvärt.MathiasS skrev:
Ok, 34,5 grader klockan 23.00 är inte så tokigt. Vi badade under bar himmel och såg fladdermössen jaga mygg och hörde bålgetingarna flyga runt.
Jonas Persson
Intresserad
· Stockholm
· 2 722 inlägg
Jonas Persson
Intresserad
- Stockholm
- 2 722 inlägg
Tyvärr inte, pool är dyrt att skaffa. Men med pooltak mm är de löpande kostnader och arbetsinsatser lågaB boohoo skrev:
Man njuter bara dagar som dessa
Stefan, jag såg denna tråden för ett par månader sedan nu, du inspirerade mig till ett hål i marken och ett i min plånbok
I april sattes skopan i marken.
Lagom till skolavslutningen tog ungarna första doppet! Mot slutet av veckan kommer grävaren och fyller igen det sista.
Så jäkla gott med egen Pool!
Stort tack för din inspiration!
I april sattes skopan i marken.
Lagom till skolavslutningen tog ungarna första doppet! Mot slutet av veckan kommer grävaren och fyller igen det sista.
Så jäkla gott med egen Pool!
Stort tack för din inspiration!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Ni som kör Linerpooler och får så varmt i poolen så det drar iväg över 30 grader... är ni inte rädda för nedbrytningen av linern? Hörde om en på en grann-ö som redan efter 5 år får byta sin liner pga att de kört 32grader i poolen långa stunder...