TRJBerg
electroluxaren skrev:
För att det fungerar
Jaså?

Nog finns det installatörer. Men kanske inga som vill jobba för den peng som polarpumpen vill betala.

• Gilla
TCG och 3 till
  • Laddar…
Ja Polarpumpen blir de inte igen. Välj andra

• Gilla
H-Thomasson och 2 till
  • Laddar…
Jag har beställt massor av luft/ vattenpumpar/ mono block av dem förut.
De levererar och har aldrig haft problem med dem, men jag är en privatperson som inte har tummen mitt i näven....
För mig har de levererat vad jag vill ha till hyffsad penning...

Med vänlig hälsning,
Olof

Abuquir Abuquir skrev:
Jag har beställt massor av luft/ vattenpumpar/ mono block av dem förut.
De levererar och har aldrig haft problem med dem, men jag är en privatperson som inte har tummen mitt i näven....
För mig har de levererat vad jag vill ha till hyffsad penning...

Med vänlig hälsning,
Olof
Håller dom du köper så kort tid så du behöver köpa massor 😉

• Gilla
  • Haha
  • Wow
Ockupanten och 4 till
  • Laddar…
Har bara bra erfarenheter av Polarpumpen. Köpt vp vid 2 tillfällen olika installatörer, den ene drog tom alla skruv och muttrar med momentnyckel!

• Gilla
Abuquir
  • Laddar…
C Comfort Thomas skrev:
Håller dom du köper så kort tid så du behöver köpa massor 😉
Jag skall väl inte säga massor, men 2 ekodan och 1 daikin bergvärmepump och 1 daikin monoblock, alla fungerar efter typ 5-6 år fortfarande utan problem.
jag är mycket nöjd med dem iaf...

Abuquir Abuquir skrev:
Jag skall väl inte säga massor, men 2 ekodan och 1 daikin bergvärmepump och 1 daikin monoblock, alla fungerar efter typ 5-6 år fortfarande utan problem.
jag är mycket nöjd med dem iaf...
”massor” låter som väldigt många.
4st är dock fler än dom flesta köper.

• Gilla
Anonymiserad 137805 och 1 till
  • Laddar…
C Comfort Thomas skrev:
”massor” låter som väldigt många.
4st är dock fler än dom flesta köper.
Kanske överdrev något, men 4 är mer än normalt, ber om ursäkt för det...

Alltid kul att läsa omdömen som trillar in angående köp via någon av postorderfirmorna.
Ena halvan är dom som berömmer och andra halvan köper aldrig igen av dom.
När den positiva halvan får något problem så kanske han/hon hamnar på den andra sidan om service/support inte funkar som tänkt.

Sen vet man aldrig vilka inlägg som kommer från någon anställd på företagen eller om det är en konkurrent som dissar så tipset är att ta kommentarer från anonyma på forum med en liten nypa salt.

• Gilla
Joak och 5 till
  • Laddar…
C Comfort Thomas skrev:
Alltid kul att läsa omdömen som trillar in angående köp via någon av postorderfirmorna.
Ena halvan är dom som berömmer och andra halvan köper aldrig igen av dom.
När den positiva halvan får något problem så kanske han/hon hamnar på den andra sidan om service/support inte funkar som tänkt.

Sen vet man aldrig vilka inlägg som kommer från någon anställd på företagen eller om det är en konkurrent som dissar så tipset är att ta kommentarer från anonyma på forum med en liten nypa salt.
Jag är privatperson iaf, jag gör installationer åt mig själv, eller innom familjen. Inget mer!
Jag är nöjd med med det jag har fått, men jag kanske kan något mer än gemene man....
Förövrigt jobbar jag offshore med vindkraft, Hässlö park och Kriegers flak II, olje utvinning, uxo (unexploded ordonances), debree clearence. etc etc...

TRJBerg
Har har/haft 3 LLVP från Polarpumpen. Har fungerat bra. Med viss reservation för den första, installatören hade tydligen använd tätningsmedel avsett föe vattenledningar enligt en kyltekniker jag anlitade.
Problemet här är att alternativen inte är uppenbart bättre. Har viss erfarenhet från lokala.

• Gilla
Abuquir
  • Laddar…
Abuquir Abuquir skrev:
Kanske överdrev något, men 4 är mer än normalt, ber om ursäkt för det...
Och jag brukar få masssor med fisk på mina fisketurer 😃
Lätt hänt att överdriva lite 👍

• Gilla
  • Haha
TCG och 2 till
  • Laddar…
C Comfort Thomas skrev:
Och jag brukar få masssor med fisk på mina fisketurer 😃
Lätt hänt att överdriva lite 👍
Absolut, det är lätt att överdriva något, men du såg mitt tidigare svar #26, och därmed är jag bara en privatperson som har haft bra kontakt med polarpumpen...

Abuquir Abuquir skrev:
Absolut, det är lätt att överdriva något, men du såg mitt tidigare svar #26, och därmed är jag bara en privatperson som har haft bra kontakt med polarpumpen...
Du är säkert bara en vanlig privatperson och enligt dig så har du haft bra kontakt med dom och det är väl bra.
Du tror inte alla oavsett syfte också skriver att dom också är en ”vanlig” privatperson oavsett syfte så därav bör man ta mycket på forum med en nypa salt.
Precis som sajter som visar omdömen där man kan häpna över att vissa har fått skyhöga betyg men man vet att det inte är så bra.
Köp där det känns rätt 👍

• Gilla
Anonymiserad 137805 och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.