Nej, jag har följt tråden och kan inte se att du gett ett enda exempel på ett system som kräver mer än en app.Nissens skrev:
Nej, jag börjar bli trött på den då jag flera gånger svarat. Det är inte så svårt att förstå att det går bra för ett företag som har hela elektrikerkåren som säljare (och säkert till stor del aktieägare).Nissens skrev:
Kvarstår faktumet att Plejd till en merkostnad av ca 50 kr jämfört med en traditionell dum dimmer hanterar belysningen otroligt mycket bättre.
Mycket prisvärd.
Köp Plejd om du vill styra din belysning på ett bra och enkelt och prisvärt sätt.
Mycket prisvärd.
Köp Plejd om du vill styra din belysning på ett bra och enkelt och prisvärt sätt.
Har du kollat mess #1620?R RoAd skrev:Nej, jag har följt tråden och kan inte se att du gett ett enda exempel på ett system som kräver mer än en app.
Nej, jag börjar bli trött på den då jag flera gånger svarat. Det är inte så svårt att förstå att det går bra för ett företag som har hela elektrikerkåren som säljare (och säkert till stor del aktieägare).
När kommer ditt svar då?
Det där var ett synnerligen imbecillt svar.R RoAd skrev:
Hur sjutton skulle elektrikerna kunna påverka användarnas stora nöjdhet med Plejd?
Det visar att du antingen inte läst det jag skrev, eller så begriper du helt enkelt inte ändå.
När försvarsindustrin planat ut kommer jag sannolikt att köpa in mig på Plejd, om de inte redan stuckit iväg uppåt då.
Kanske för att ditt stora mätning av kundnöjdhet baseras på att Plejd som företag går bra, vilket såklart är en följd av att det installeras. Hur skulle elektrikerna inte kunna påverka det värdet menar du?Nissens skrev:
Kul tråd för övrigt, som alltid.
Jag har en Androidtelefon.Nissens skrev:
Shelly håller på att utveckla en ny app som kommer ta över efter den gamla. Under tiden klarar du dig utmärkt med den klassiska Shelly cloud appen. Så nej, det räcker med en app för att styra ett shelly-system, men du har just nu två att välja mellan.
Ja det hade jag, innan du EDITERADE det. Det är magstarkt att tro att jag ska sitta och läsa om inlägg för att du kanske har ändrat i dem.Nissens skrev:
Du har däremot svaret i det du citerar nu.Nissens skrev:
Du påstod att det är "obegripligt för mig att det går bra för Plejd", jag svarade att jag inte tycker att det är obegripligt och varför jag inte tycker det.Nissens skrev:
Husägare
· Bergeforsen
· 1 727 inlägg
Förresten, jag började leta efter faktiska siffror på Plejds kundnöjdhet, men hittade inget. Någon som kan bidra med en länk?
Husägare
· Bergeforsen
· 1 727 inlägg
Hittade dock en pressrelease från oktober 2017 där man stolt berättar att man har ett samarbete med Sonos och arbetar på att kunna "sy ihop belysning och musik". Jag väntar med spänning!