462 429 läst · 14 484 svar
462k läst
14,5k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Nej eon,intrum och investor kan inte vara bra dom har ju gått upp en massa sista åren.SågspånPappspikEternit skrev:Därför att de har Plejd-aktier, måste tänka på utdelningen!! För min del har jag inte köpt Plejds aktier, jag har andra förbindelser. Först fick jag brev från ett företag som heter Eon (är det en bra aktie förresten), men de breven öppnade jag inte. Sen fick jag brev som det stod Intrum på (är det en bra aktie förresten), men de fick ligga i samma hög som Eon-breven. Till sist fick jag brev som det stod Kronofogden på (låter lite som typ Investor, är det en bra aktie) och de öppnade jag inte heller. Orka. Nu behöver jag inte vrida på några glödlampor alls, för det är mörkt i hela kåken ändå. Och lite kallt. Kanske skulle satsat på Plejd ändå...
Här är en aktie som helt säker är bra om du vill tjäna lite snabba pengar. Så mycket som den gått ner så måste den gå upp som en raket.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ryska aktier är också jättebra dom kommer att stiga massor så fort kriget tar slut.
Husägare
· Småländska höglandet
· 4 179 inlägg
Husägare
· Småländska höglandet
· 4 179 inlägg
Aspen är ute. Reliant, som nästan stavas som @Rejäl (efter 14 LB), ska det vara! Asp har man till lavar i bastun!R Rejäl skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Är du galen? (Retorisk fråga). De är pappersförpackningar som omedelbart körs till återvinningen (14 mil), i min trogna gamla MB-220 från -74, för återanvändning. Tänker du inte på att dina barn och barnbarn också ska få leva? Miljösvin!Nissens skrev:
Husägare
· Småländska höglandet
· 4 179 inlägg