SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Därför att de har Plejd-aktier, måste tänka på utdelningen!! För min del har jag inte köpt Plejds aktier, jag har andra förbindelser. Först fick jag brev från ett företag som heter Eon (är det en bra aktie förresten), men de breven öppnade jag inte. Sen fick jag brev som det stod Intrum på (är det en bra aktie förresten), men de fick ligga i samma hög som Eon-breven. Till sist fick jag brev som det stod Kronofogden på (låter lite som typ Investor, är det en bra aktie) och de öppnade jag inte heller. Orka. Nu behöver jag inte vrida på några glödlampor alls, för det är mörkt i hela kåken ändå. Och lite kallt. Kanske skulle satsat på Plejd ändå...
Nej eon,intrum och investor kan inte vara bra dom har ju gått upp en massa sista åren.
Här är en aktie som helt säker är bra om du vill tjäna lite snabba pengar. Så mycket som den gått ner så måste den gå upp som en raket.
Graf över aktiekursen för Fingerprint Cards B från 2016 till 2023, visar en kraftig nedgång på 99,94% till 0,0061 USD på OTC Markets.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Ryska aktier är också jättebra dom kommer att stiga massor så fort kriget tar slut.

• Haha
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
N Niq skrev:
Den skulle ju värma skrev du
Man ska röka den! I den här tråden röker vi det mesta!

Får testa både asp och björk då. Jag använder breven från Eon, Intrum och Krononånting som tändpapper. Synd att jag inte har några Plejd-aktier också, men man får ju inga aktier i pappersform nu längre.
Får du papperspost❓😮

N Niq skrev:
Får du papperspost❓😮
Hur ska man annars kunna göra upp eld tänker du? Du bränner väl ändå inte äggkartonger hoppas jag?

Nissens
Alfredo Alfredo skrev:
Du bränner väl ändå inte äggkartonger hoppas jag?
Hur kommer det sig att du hoppas det?

Och vad gör du med dina äggkartonger? Fixar akustiken i ditt fina hem?

• Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Hur ska man annars kunna göra upp eld tänker du? Du bränner väl ändå inte äggkartonger hoppas jag?
Får du också papperspost❓ Den kommer så sällan nuförtiden när allt ska vara så modernt med det där internet. Jag brukar ju förstås be min eldkastarrobot tända brasan.
Robot med eldkastare, kallad Thermonator, på fält; en fyrbent robot med modern design och teknologisk utrustning.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
Får testa både asp och björk då.
Prova att bära aspen, den värmer lagom.

• Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
R
Alla män vet att Aspen brinner åta hel*ete bra och används även till sina sågar och klippare!

• Röd 5-liters dunk med Aspen 2, bränsle för motorsågar och gräsklippare.
    Skapa konto
  • Bild på en blå 5-liters dunk med Aspen alkylatbensin, användbar för motorsågar och gräsklippare.
    Skapa konto
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
N Niq skrev:
Får du papperspost❓😮
Neeeh, det ingen riktig post, det är mest spam. Sånt jag berättade om nyss.

N Niq skrev:
Jag brukar ju förstås be min eldkastarrobot tända brasan.
Jag ber Karo. Same, same, typ...

Nissens Nissens skrev:
Den här tråden är bäst, asså! Heminredningstips på lågbudget, en eldkastarrobot och ett spiksäkert aktietips - på en och samma sida!!!

R Rejäl skrev:
Alla män vet att Aspen brinner åta hel*ete bra och används även till sina sågar och klippare!
Aspen är ute. Reliant, som nästan stavas som @Rejäl (efter 14 LB), ska det vara! Asp har man till lavar i bastun!

Röd behållare med Reliant alkylatbensin, 2-takt, 5 liter för motorer.
Skapa konto

R
Alfredo Alfredo skrev:
Aspen är ute. Reliant, som nästan stavas som @Rejäl (efter 14 LB), ska det vara! Asp har man till lavar i bastun!

[bild]
@Reliant gav tyvärr ingen träff!

Nissens Nissens skrev:
Är du galen? (Retorisk fråga). De är pappersförpackningar som omedelbart körs till återvinningen (14 mil), i min trogna gamla MB-220 från -74, för återanvändning. Tänker du inte på att dina barn och barnbarn också ska få leva? Miljösvin!

• Älska
  • Wow
  • Gilla
Rejäl och 2 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
...i min trogna gamla MB-220 från -74, för återanvändning. Tänker du inte på att dina barn och barnbarn också ska få leva? Miljösvin!
Du kör väl finbilen på begagnad hydraulolja från grannens skogsmaskiner, hoppas jag? Du som tänker på miljön och barnbarnsbarnen ❤️♻️!

• Gilla
Nissens och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.