462 156 läst · 14 476 svar
462k läst
14,5k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Husägare
· Småländska höglandet
· 4 179 inlägg
Inga problem, grannen byter väl motorolja på skogsmaskinerna också? Kan behöva filtreras dock. Tips: sila spilloljan genom en limpa Jättefranska (du vet sånt där rostbröd som gränsar till ätbart), sen ner med oljan i tanken på bilen, sen lägger du limpskivorna att torka några dagar på köksbänken, sen använder du dem som tändblock i öppna spisen i gillestugan. Kan du och barnbarnen grilla marshmallows sen!Alfredo skrev:
#maxad energiåtervinning ♻️♻️♻️
Slösa mat på det där viset. Trodde du var miljövän. Man äter ju upp brödet när oljan runnit ur brödbitarna och dom torkatSågspånPappspikEternit skrev:Inga problem, grannen byter väl motorolja på skogsmaskinerna också? Kan behöva filtreras dock. Tips: sila spilloljan genom en limpa Jättefranska (du vet sånt där rostbröd som gränsar till ätbart), sen ner med oljan i tanken på bilen, sen lägger du limpskivorna att torka några dagar på köksbänken, sen använder du dem som tändblock i öppna spisen i gillestugan. Kan du och barnbarnen grilla marshmallows sen!
#maxad energiåtervinning ♻️♻️♻️
Husägare
· Småländska höglandet
· 4 179 inlägg
Jaha? För min hemlösa rörmokar-kompis säger att kontanter är bäst, helst guldmynt. Men du menar att det går lika bra med kort då? Rekommenderar du något särskilt kreditkort?N Niq skrev:
Kan du inte sätta koppel på din hemlösa rörmokaren-kompis? Vore en samhällstjänst för oss andra..SågspånPappspikEternit skrev:
Glöm inte bilder när du kopplar hen!!
Husägare
· Småländska höglandet
· 4 179 inlägg
Vaför sort, tänker du typ klämringskoppling då eller? Jag har inte Säker Vatten-certifiering, så jag har inte riktigt koll. Eller ska jag bara ringa typ Stadsmissionen...eller de kanske inte tar emot våldsamma personer som håller på med svampar och hallucinerar om prinsessor i kloakerna...?R Rejäl skrev: