459 984 läst · 14 363 svar
460k läst
14,4k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Husägare
· Småländska höglandet
· 4 169 inlägg
Pssst, @Alfredo , vet du vad jag tror? Jag tror att @AndersMalmgren har blockat både dig och mig, för vi har taggat honom båda två, och ändå har han inte kommit till tråden för att förklara sig och ge facit till våra frågor.
Men ja, ja, hans förlust.
(Tror du att det var han som skickade tulltjänstepersonen på dig, du vet den där "henom som haffade dig?)
Men ja, ja, hans förlust.
(Tror du att det var han som skickade tulltjänstepersonen på dig, du vet den där "henom som haffade dig?)
Bra att du vänder dig till oss med dina problem! Vi är här för att hjälpa? Varför vill du tänka på någon från Flen? Har det med stinsar att göra? I så fall är det inget att skämmas för, många är rädda för tåg! Hoppas det känns bättre nu och återkom gärna om du behöver mer hjälp!Nissens skrev:
Tack för att du lyssnar! 😊Alfredo skrev:
Ja, det kan ha med stinsen att göra… enligt uppgift har han farit runt i landet… tänk om han spridit sin vildhavre helt okontrollerat???
Det är ju låååångt utanför tullarna!!!
Det hade känts tryggare att ha detta under kontroll i Flen respektive innanför fjollträskets tullar….
Flen har en tågstation. Där fanns det en gång i tiden en pizzeria.
Klart bönderna måste flytta från Flen när kommunen tvångsinlöser deras åkrar och försöker tvångsinlösa gamla gårdar för att göra om till hembygdsgård. Bygger reningsverk och som smutsar ner sjöarna
Klart bönderna måste flytta från Flen när kommunen tvångsinlöser deras åkrar och försöker tvångsinlösa gamla gårdar för att göra om till hembygdsgård. Bygger reningsverk och som smutsar ner sjöarna