F fribygg skrev:
Så är det, du @Niq är ju en fullt tillförlitlig källa (när det gäller sånt)
Tack

SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Personligen är jag inte orolig, men jag undrar hur det blir för Donald Trump. Han vill ju köpa den danska provinsen Grönland, tänk om han vill åt Skåne, Blekinge och Halland också? Vad heter "snapphane" på amerikansk engelska förresten? Och "räligt"?
Anti Maga tror jag snapphane blir på amerikanska

• Älska
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Borde vi inte köpa Danmark?
Äsch man inkorporerar dom bara. Se hur Ryssland gör

N Niq skrev:
Äsch man inkorporerar dom bara. Se hur Ryssland gör
Jag tycker inte att det är nån bra ide, varför inte bara köpa det man vill ha och bestämma över?

Glöm inte inkludera även snipphanar.

• Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Läs #14303
Ditt eget inlägg är ju ingen källa, det blir bara cirkelresonemang! Två av varandra oberoende källor ska det vara.
(Seriöst, vad finns det för praktiska användningsområden för Skåne, Blekinge och Halland? Egentligen?)

Två av varandra oberoende källor ska det vara.
Nej det räcker med att @AndersMalmgren säger hur det är! Börja inte tramsa om källor. Vi jobbar inte så!

• Haha
Rejäl
  • Laddar…
(Seriöst, vad finns det för praktiska användningsområden för Skåne, Blekinge och Halland? Egentligen?)
"Kornbod" och "trädgård" inom landets gränser, tråkigt att vara beroende av dansken när det gäller matförsörjning

Alfredo Alfredo skrev:
Nej det räcker med att @AndersMalmgren säger hur det är! Börja inte tramsa om källor. Vi jobbar inte så!
Det är inte trams! Däremot misstänker jag att @AndersMalmgren faktiskt är en av dina källor. Till guldmynt, alltså. Har du kanske varit i kloakerna utanför hans våning och hoppat på några "svampar"?

• Wow
  • Haha
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
R
F fribygg skrev:
Jag tycker inte att det är nån bra ide, varför inte bara köpa det man vill ha och bestämma över?
Är du född Stockholmare eller nära släkt med Malmgren?

Har du kanske varit i kloakerna utanför hans våning
Jag försökte komma dit men blev stoppad i tullen, Norrtull alltså. Såg tydligen ut som en lantis från Karlstad och var inte välkommen.

• Wow
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
F fribygg skrev:
"Kornbod" och "trädgård" inom landets gränser, tråkigt att vara beroende av dansken när det gäller matförsörjning
Det låter iofs vettigt, kanske bäst vi skyndar oss att lägga ett bud innan Trump hinner före!

Alfredo Alfredo skrev:
Jag försökte komma dit men blev stoppad i tullen, Norrtull alltså. Såg tydligen ut som en lantis från Karlstad och var inte välkommen.
Räckte det inte att låtsas att tullaren var en svamp och hoppa på henom? Då hade du säkert fått ett extra guldmynt oxå!

• Haha
Rejäl
  • Laddar…
Det låter iofs vettigt, kanske bäst vi skyndar oss att lägga ett bud innan Trump hinner före!
Borde det inte räcka att erbjuda danska folket 10 silverpenningar och tillgång till den svenska baskraften?

• Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Räckte det inte att låtsas att tullaren var en svamp och hoppa på henom?
"Henom"?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.