P Pin skrev:
Hej
Jag är ny på Byggahus
Jag vill bara säga hur nöjda vi är med att ha byggt med Danne o Madde Hus. Världens bästa företag. Så lyhörda för allt å bra pris. Det blev ett riktigt slott med pool och allt. Jätteproffsiga. Har sett dåliga omdömen på rejta och något missförstånd en tråd här. Det stämmer inte alls. Mångfald i nationaliteter hos jobbarna, helt perfekt med EUs bästa handymen. Några var dessutom allkonstnärer och gjorde el, VVS, kakel och trädgård. Gick super snabbt och man ser direkt hur fina ytor det är.

Ni kan gärna fråga om ni vill ha referens
Hade ditt profilnamn varit Danne&MaddeHus hade jag litat på dig och det du skriver, men nu blir jag lite misstänksam...
 
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Nja det stämmer bara i snitt. Alltså snittet i flaskan eller glaset. Alkohol är tyngre än vatten och lägger sig på botten av flaskan. Det är därför du blir fullast på slutet när du super.
Alltså dricker du vattnet först för att komma åt alkoholen i spriten. Eller blandar om i glaset så får du i dig alkoholen med vattnet, procenten är fortfarande den samma
 
  • Haha
  • Gilla
Pin och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Hade ditt profilnamn varit Danne&MaddeHus hade jag litat på dig och det du skriver, men nu blir jag lite misstänksam...
Hur ändrar jag profilnamn? Det är ett till företag jag vill lovprisa. Maddes Bil HB. Ni ska inte vara oroliga, det är inte samma Madde utan en kille som är ny i landet och som förmedlar super fina bilar. BMW! Bilarna har inte gått i salt vägar i Sverige utan kommer från länder där man bryr sig om sin ögonsten! Min har varit i både USA och Litauen. Lika låga mil som priset. Han kan göra så för ingen flott lokal utan annonser på blocket. Jag fick metallic på köpet och regummerade däck. Å häftiga fälgar. Bästa är han tar cash.
 
  • Gilla
  • Haha
4774 och 2 till
  • Laddar…
S Sona2012 skrev:
Alltså dricker du vattnet först för att komma åt alkoholen i spriten. Eller blandar om i glaset så får du i dig alkoholen med vattnet, procenten är fortfarande den samma
Är det noll på ytan å hundra i botten?
 
Redigerat:
  • Gilla
4774
  • Laddar…
R
Håller på o grillar men det vill inte ta sig har ni tips på hur man får fyr på elden?
Tro ni maten räcker för tre pers?
 
  • Grillmatlagning med rök och hängande korvar ovanför grillen. Ribs och korvar grillas medan någon funderar på att få fyr på elden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Haha
  • Älska
  • Gilla
BirgitS och 4 till
  • Laddar…
En sån typisk grilltallrik brukar vara för två
 
  • Gilla
  • Älska
4774 och 3 till
  • Laddar…
R
P Pin skrev:
En sån typisk grilltallrik brukar vara för två
Ajdå får åka o köpa lite mer och bränna på natten lång, äter man inte middag kl 12:00..
 
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Håller på o grillar men det vill inte ta sig har ni tips på hur man får fyr på elden?
Tro ni maten räcker för tre pers?
Napalm borde väl ge en trevlig glöd
 
  • Gilla
4774
  • Laddar…
R
N Niq skrev:
Napalm borde väl ge en trevlig glöd
Kan du komma över med lite?
 
P Pin skrev:
Hur ändrar jag profilnamn? Det är ett till företag jag vill lovprisa. Maddes Bil HB. Ni ska inte vara oroliga, det är inte samma Madde utan en kille som är ny i landet och som förmedlar super fina bilar. BMW! Bilarna har inte gått i salt vägar i Sverige utan kommer från länder där man bryr sig om sin ögonsten! Min har varit i både USA och Litauen. Lika låga mil som priset. Han kan göra så för ingen flott lokal utan annonser på blocket. Jag fick metallic på köpet och regummerade däck. Å häftiga fälgar. Bästa är han tar cash.
Jag hittade hans annons på nätet här är en bild från den.
Stor rosa, böjd skulptur som visas på en utställning med två personer i bakgrunden som tar bilder.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
djanlov och 2 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Hej
Jag är ny på Byggahus
Jag vill bara säga hur nöjda vi är med att ha byggt med Danne o Madde Hus. Världens bästa företag. Så lyhörda för allt å bra pris. Det blev ett riktigt slott med pool och allt. Jätteproffsiga. Har sett dåliga omdömen på rejta och något missförstånd en tråd här. Det stämmer inte alls. Mångfald i nationaliteter hos jobbarna, helt perfekt med EUs bästa handymen. Några var dessutom allkonstnärer och gjorde el, VVS, kakel och trädgård. Gick super snabbt och man ser direkt hur fina ytor det är.

Ni kan gärna fråga om ni vill ha referens
Ja jag har några bekanta som byggt med dom. Dom var också väldigt nöjda
Förfallet gammalt trähus med skadat tak, trasiga fönster och delvis kollapsad fasad.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
Sona2012 och 5 till
  • Laddar…
R
Är det någon annan som har samma problem efter ett toa besök?
 
  • Toalett med brännskada på sitsen.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Wow
  • Gilla
BirgitS och 3 till
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Är det någon annan som har samma problem efter ett toa besök?
Har du haft besök av Ernst?
 
  • Gilla
  • Haha
4774 och 1 till
  • Laddar…
R
Alfredo Alfredo skrev:
Har du haft besök av Ernst?
Nej inte ikväll! Har du upplevt lika?
 
  • Haha
Alfredo
  • Laddar…
Nissens
R Rejäl skrev:
Är det någon annan som har samma problem efter ett toa besök?
Jadå, varje gång min thai fru bjudit på spicy middag…

Brukar få rabatt när jag köper toaringar i 30-pack. 😊

Men för mig är problemen större under toabesöket än efter… 😉
 
  • Wow
  • Haha
  • Gilla
4774 och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.