419 687 läst · 12 911 svar
420k läst
12,9k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Ahh men då är det ju samhällsnytta, det är ok. Men du kör inte längre än till 15 på lördagarna va o täcker över på söndagar?Alfredo skrev:
Kommer inte ihåg kemin exakt från högstadiet, men tror även sprit innehåller en viss mängd vatten så tekniskt har de vatten i lungorna...Alfredo skrev:
Hej
Jag är ny på Byggahus
Jag vill bara säga hur nöjda vi är med att ha byggt med Danne o Madde Hus. Världens bästa företag. Så lyhörda för allt å bra pris. Det blev ett riktigt slott med pool och allt. Jätteproffsiga. Har sett dåliga omdömen på rejta och något missförstånd en tråd här. Det stämmer inte alls. Mångfald i nationaliteter hos jobbarna, helt perfekt med EUs bästa handymen. Några var dessutom allkonstnärer och gjorde el, VVS, kakel och trädgård. Gick super snabbt och man ser direkt hur fina ytor det är.
Ni kan gärna fråga om ni vill ha referens
Jag är ny på Byggahus
Jag vill bara säga hur nöjda vi är med att ha byggt med Danne o Madde Hus. Världens bästa företag. Så lyhörda för allt å bra pris. Det blev ett riktigt slott med pool och allt. Jätteproffsiga. Har sett dåliga omdömen på rejta och något missförstånd en tråd här. Det stämmer inte alls. Mångfald i nationaliteter hos jobbarna, helt perfekt med EUs bästa handymen. Några var dessutom allkonstnärer och gjorde el, VVS, kakel och trädgård. Gick super snabbt och man ser direkt hur fina ytor det är.
Ni kan gärna fråga om ni vill ha referens
Nja det stämmer bara i snitt. Alltså snittet i flaskan eller glaset. Alkohol är tyngre än vatten och lägger sig på botten av flaskan. Det är därför du blir fullast på slutet när du super.S Sona2012 skrev: