S Sona2012 skrev:
Inte om du handlar hos Ahlsell....
Brukar inte handla på frukostresaturanger

• Gilla
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Brukar inte handla på frukostresaturanger
Inte jag heller men det verkar som att hantverkarna har det som stamställe... Tur att jag sällan anlitar hantverkare!

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
S Sona2012 skrev:
Inte om du handlar hos Ahlsell....
Jo... Alla får rabatt.... Det är därför man måste vara så dyra. Om alla ska få en rabatt

N Niq skrev:
Hur får du in pengarna dit❓
Va? Hur ska jag kunna vet det? Det är faktiskt inte mitt ansvar

Bananskalare Bananskalare skrev:
Va? Hur ska jag kunna vet det? Det är faktiskt inte mitt ansvar
Så d-a ohjälpsamt! 😡 @Niq, enklast brukar vara om du ber en kompis swisha en målvakt som kan köpa kryptovaluta. Kryptovalutan är oftast väldigt smal så den är lätt att få in på kortet. Tveka Inte att kontakta mig igen om du behöver flera smarta tips om din privatekonomi.

• Gilla
  • Haha
4774 och 3 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Så d-a ohjälpsamt! 😡 @Niq, enklast brukar vara om du ber en kompis swisha en målvakt som kan köpa kryptovaluta. Kryptovalutan är oftast väldigt smal så den är lätt att få in på kortet. Tveka Inte att kontakta mig igen om du behöver flera smarta tips om din privatekonomi.
Alltså nu har jag ringt till ett antal målvakter och ingen av dom hade någon kryptovaluta att sälja. Så jag gick in på Forex dom lever ju på att sälja valuta dom hade inte heller någon kryptovaluta som jag kunde köpa. Dom tala något om att jag behöver en kryptoplånbok men jag skulle ju inte ha pengarna i plånboken dom skulle jag ju ha i telefonen eller plastkortet jag hade med mig. Dom kanske är rasister och inte godkänner svarta kort som spader vilket var det enda jag tagit med mig. Så nej det var inte alls så enkelt.

Dessutom behöver jag inga ekonomiska råd. När mina ryska aktier jag köpt billigt nu stiger i värde så kommer jag bli riktigt rik. Jag har också en tomt på månen som kommer bli värdefull en dag.

• Wow
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
Varför tog du med dig spader när du vill ha klöver?

• Gilla
  • Älska
  • Haha
4774 och 6 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Alltså nu har jag ringt till ett antal målvakter och ingen av dom hade någon kryptovaluta att sälja.
Ringde du Ravelli?

P Pin skrev:
Varför tog du med dig spader när du vill ha klöver?
All I need to win is the ace of spades

• Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
Henningelvis Henningelvis skrev:
Ringde du Ravelli?
Ja men han sa bara något om jävla skalle

Henningelvis Henningelvis skrev:
Ringde du Ravelli?
Det förklarar i så fall varför det sket sig... Ravioli kan man inte ringa med. Vad har ni för kultur egentligen där i öster?

• Gilla
4774
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Det förklarar i så fall varför det sket sig... Ravioli kan man inte ringa med. Vad har ni för kultur egentligen där i öster?
Vad är det för fel på ravioliringar❓

• Gilla
Pin
  • Laddar…
N Niq skrev:
Vad är det för fel på ravioliringar❓
Felet är att du bryter mot forumreglarna att det är förbjudet att skriva eller stava fel. Det heter spagettiringar.

P Pin skrev:
Felet är att du bryter mot forumreglarna att det är förbjudet att skriva eller stava fel. Det heter spagettiringar.
Du får inte heller bryta mot forumreglarna och göra elaka påhopp på mig bara för att jag har DIH.😢

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
Nissens
N Niq skrev:
All I need to win is the ace of spades
All you need is love. ❤️

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.