422 222 läst · 12 980 svar
422k läst
13,0k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Allvetare
· Tullinge
· 6 003 inlägg
Allvetare
· Tullinge
· 6 003 inlägg
Så d-a ohjälpsamt! 😡 @Niq, enklast brukar vara om du ber en kompis swisha en målvakt som kan köpa kryptovaluta. Kryptovalutan är oftast väldigt smal så den är lätt att få in på kortet. Tveka Inte att kontakta mig igen om du behöver flera smarta tips om din privatekonomi.Bananskalare skrev:
Alltså nu har jag ringt till ett antal målvakter och ingen av dom hade någon kryptovaluta att sälja. Så jag gick in på Forex dom lever ju på att sälja valuta dom hade inte heller någon kryptovaluta som jag kunde köpa. Dom tala något om att jag behöver en kryptoplånbok men jag skulle ju inte ha pengarna i plånboken dom skulle jag ju ha i telefonen eller plastkortet jag hade med mig. Dom kanske är rasister och inte godkänner svarta kort som spader vilket var det enda jag tagit med mig. Så nej det var inte alls så enkelt.Alfredo skrev:
Dessutom behöver jag inga ekonomiska råd. När mina ryska aktier jag köpt billigt nu stiger i värde så kommer jag bli riktigt rik. Jag har också en tomt på månen som kommer bli värdefull en dag.
Renoverare
· Uppsala
· 1 811 inlägg