Nissens
P Pin skrev:
Eru Stockholmare eller?
Det var den grövsta förolämpningen jag sett!!!

Finns det inga moderaterare här??
 
  • Gilla
Pin
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Sluta märk ord! Du kommer ändå aldrig att bli i lika bra på det som eliten här på forumet. Tänker på bland annat ********9 och *********s. Men va f-n, någon ny AI funktion censurerar mig i realtid! 😡😮
Det heter forat, och dessutom är dina maskade användarnamn inte entydiga.

Byt namn till AI-fredo så löser sig AI:n.
 
Nissens Nissens skrev:
Det var den grövsta förolämpningen jag sett!!!

Finns det inga moderaterare här??
Nä (eller ne), de är smartare än alla lantisar
 
Hallå moderat-Fredrik eller nån, kan vi införa bank id på Byggahus för att slippa alla troll?
 
Nissens
P Pin skrev:
Hallå moderat-Fredrik eller nån, kan vi införa bank id på Byggahus för att slippa alla troll?
Tänker du att trollen är id-lösa?

SD hade ju ett reportage i fabriken häromdagen, trollen såg helt normala ut. Så normala att jag kan tänka mig att de har bank id. 😊
 
Alfredo Alfredo skrev:
Den där går vi Inte på ser du! För det första stavas det härdsmälta och för det andra fanns det inga sådana 1734.
Hur vet du det❓
 
  • Gilla
4774
  • Laddar…
Egen härd är högvärd.
 
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Nej, enligt Västgötalagens andra kodicill så omnämns inte 14 långburk av flera anledningar.

1) Burken i plåt var inte uppfunnen då
2) Istället användes ölkaggar vilket då är upphovet till fysionymerns hos 90 % av skribenterna i denna tråd. Undertecknad inräknad.
3) Talet 14 är en bastard, en styggelse som inte borde omnämnas. Precis som Voldemort. Det rätta talet är 42.

Skulle det nu vara så att man vill ha lightöl så är det hälften av 42 alltså 26.

14… det får mig bara att tänka på fjåårtisar, ytterligare en fullständigt hjärndöd företeelse som borde förbjudas och avlas bort.

4) Höj rösträtten till 30 år. Dessutom ska man ha haft ett riktigt jobb i minst 10 år.

5) 14… ok då… Tacitus nämner år 14 i sina annaler. Då fanns det banne mig inga långburkar heller.

6) långburkar är en defekt i dryckesvärlden som… ja… enbart finns till för att lågpannade ska få en billig fylla med Arboga 10,2, vakna upp nedpissade i ett dike med ett tuggummi i örat.

7) Om någon på något sätt opponerar sig mot mina ovedersägliga fakta kommer jag att bussa min balrog på denna person och för att verkligen uppnå avsedd effekt ska ett gäng kortburkar forceras in medelst oslipad åra rakt upp i brumman på balrogen
Varför skulle dom inte kunnat ha plåtburk då. Den har ju funnits nästan hur länge som helst.
 
S Saelen skrev:
3) Talet 14 är en bastard, en styggelse som inte borde omnämnas. Precis som Voldemort. Det rätta talet är 42.
Du var ju så nära! Du har ju båda faktorerna ett ord ifrån varandra men ser det ändå inte.

Långburk är staketpilsner. 3*14=42.

Så svaret är som vanligt 42, men vägen dit är 14 ggr långburk.

QED

SLÄNG TRÅDEN!
 
  • Gilla
4774
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Egen härd är högvärd.
Eget ägande är ute
Egen härd är hyresvärd
 
  • Ledsen
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
QED
SÄO menar du väl?
 
  • Gilla
4774
  • Laddar…
Dä vet ja’nte. SÄD på smålännska.: Så ä dä. Eller JSJD om en ä dryg: Ja sa ju dä!

Ja ä en sån som kann prata mä bönner på bönners vis å lärde män på latrin.
 
  • Gilla
  • Haha
4774 och 4 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Dä vet ja’nte. SÄD på smålännska.: Så ä dä. Eller JSJD om en ä dryg: Ja sa ju dä!

Ja ä en sån som kann prata mä bönner på bönners vis å lärde män på latrin.
Den lärde Eddie Meduza visste hur man skulle tala med bönder
 
  • Gilla
4774
  • Laddar…
Plåtburkar har kortare omloppstid än nedgrävda Rigelloförpackningar
 
Järnåldern tog slut för att järnet tog slut. Sluta trolla. Det finns inte järn idag. Vi är i dataåldern. Till dess att datan är slut.
 
  • Gilla
4774 och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.