419 831 läst · 12 915 svar
420k läst
12,9k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Allvetare
· Tullinge
· 6 003 inlägg
Det är ingen riktig tråd om den inte spårar ur
Det är för vi alla är hemliga spioner utsända av Sj...
Det är för vi alla är hemliga spioner utsända av Sj...
Allvetare
· Tullinge
· 6 003 inlägg
Men det måste vara ett dolt fel jag läste på fäjsbåk det var någon som kände någon som hade vunnit i riksdagen han sa att det var självklart dolt fel. eftersom han vunnit i riksdagen och det står på fäjsbåk. Han sa att det liknande det fallet för det var en vattenledning i källaren som hade gått sönder.N Niq skrev:
S Sona2012 skrev:
Om man ska göra urspårningar i stockarna man bygger med så behöver man en bra motorsåg. Jag känner inte till någon motorsågstillverkare som heter Sj är det något nytt märke❓Bananskalare skrev:
Klart det är dolt fel. Allt som du inte vill betala eller åtgärda själv är dolt fel.Bananskalare skrev:Men det måste vara ett dolt fel jag läste på fäjsbåk det var någon som kände någon som hade vunnit i riksdagen han sa att det var självklart dolt fel. eftersom han vunnit i riksdagen och det står på fäjsbåk. Han sa att det liknande det fallet för det var en vattenledning i källaren som hade gått sönder.
Allvetare
· Tullinge
· 6 003 inlägg
Du borde spåra med hammare och stämjärn, motorsåg är onödigt bullrigt.N Niq skrev:
Vet du inte att man alltid bör ha 5 dl vispgrädde i grytan och ett eller ett par glas rött i kocken?N Niq skrev: