G Guzzen1 skrev:
Aha, du är full.
Imte tillräckligttt
 
  • Gilla
BirgitS och 1 till
  • Laddar…
˙ʇǝp ᴉlq ɹɐɾɹöq ƃɐſ
 
  • Haha
  • Wow
  • Gilla
4774 och 4 till
  • Laddar…
Huvudbrytaren Huvudbrytaren skrev:
˙ʇǝp ᴉlq ɹɐɾɹöq ƃɐſ
Inte om du kan skriva schådär
 
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
G Guzzen1 skrev:
Kan du läsa eller har du tolk?
Talmetern har slagit i botten. I topp.
 
Jag har fått svar på min fråga. Tråden kam låsas
 
Z Zodde skrev:
Hade ett engångsligg förra månaden. Tjejen glömde sina trosor här. Hon vägrar hämta dom eftersom det var just ”engångs”.
Vad sker?

Vilket brott begår hon?
Olovlig förvaring av lös egendom på annans fastighet? Egenmäktigt förfarande?

Kan jag slänga dom utan att bli anmäld för egenmäktigt förfogande? Eller annat brott?

Vilket lagrum?

Kan jag kräva henne på frakt om jag sänder dem i posten?

Jag bara undrar…?
Först måste trosorna skickas för DNA- analys för att fastslå att det är hennes trosor därefter ska Hovrätten i Västra Götaland överväga ifall DNA beviset kommer från hennes " snipa" och vad " snipa" är, ett halvår senare beslutar HD att hovrätten gjort fel och måste ta om och det blir ytterligare turer i rätts haveriet innan det bestäms att hon måste hämta trosorna och signera dokumenterat med bild och video som först debatteras i minst 6 månader på Byggahem i en tråd innan det möjligen enas att hon hämtat/ signerat på ett sätt som inte borde vara dolt fel utan att det måste gå genom rätts haveriet igen!!! Har du sålt huset under tiden kommer köparen starta en ny tråd om dolt fel och diverse frågor om fastighets gränser samt bygglov.....
 
  • Haha
  • Gilla
4774 och 2 till
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Talmetern har slagit i botten. I topp.
10 cm fel
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
S Sona2012 skrev:
Först måste trosorna skickas för DNA- analys för att fastslå att det är hennes trosor därefter ska Hovrätten i Västra Götaland överväga ifall DNA beviset kommer från hennes " snipa" och vad " snipa" är, ett halvår senare beslutar HD att hovrätten gjort fel och måste ta om och det blir ytterligare turer i rätts haveriet innan det bestäms att hon måste hämta trosorna och signera dokumenterat med bild och video som först debatteras i minst 6 månader på Byggahem i en tråd innan det möjligen enas att hon hämtat/ signerat på ett sätt som inte borde vara dolt fel utan att det måste gå genom rätts haveriet igen!!! Har du sålt huset under tiden kommer köparen starta en ny tråd om dolt fel och diverse frågor om fastighets gränser samt bygglov.....
Har snipor Dna ❓
Röd och vit motorbåt förtöjd vid en brygga mot bakgrund av klippor och hav.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
4774
  • Laddar…
N Niq skrev:
Har snipor Dna ❓
[bild]
Fråga Hovrätten i Västra Götaland!?!?!
Fast de måste först titta i en bok vad " snipa" är.... kanske de använder en annan bok den här gången?!?
Är ingen nöjd med svaret överklagas det till HD som efter ett tag bestämmer att Hovrätten måste ge ett nytt svar pga procedur fel... Åter igen ifall du under tiden sålt huset har köparen startat en tråd om felaktiga fastighetsgränser som ingen hittar och eventuella svartbyggen , saltade fakturor från hantverkare med suspekta elinstallationer, galna grannar som planterar Parkslide hejvilt och sågar ner tujahäckar.. och då vet fortfarande ingen vems trosorna är eller vad du ska göra med dem!!! Och din flickvän du skaffat börjar bli förbannad för att du har ett par mystiska trosor i underklädeslådan i sovrummet !!!!
 
S Sona2012 skrev:
Fråga Hovrätten i Västra Götaland!?!?!
Fast de måste först titta i en bok vad " snipa" är.... kanske de använder en annan bok den här gången?!?
Är ingen nöjd med svaret överklagas det till HD som efter ett tag bestämmer att Hovrätten måste ge ett nytt svar pga procedur fel... Åter igen ifall du under tiden sålt huset har köparen startat en tråd om felaktiga fastighetsgränser som ingen hittar och eventuella svartbyggen , saltade fakturor från hantverkare med suspekta elinstallationer, galna grannar som planterar Parkslide hejvilt och sågar ner tujahäckar.. och då vet fortfarande ingen vems trosorna är eller vad du ska göra med dem!!! Och din flickvän du skaffat börjar bli förbannad för att du har ett par mystiska trosor i underklädeslådan i sovrummet !!!!
Säger bara att det är mina trosor men att hon kan få låna dom om hon vill.
 
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
vem vill ha ett trosor som suttit på en Snipa.
 
När vi precis hade flyttat in kom något konstigt vitt från himlen. Dessutom kom ingen och tog bort det. Det måste vara dolt fel. jag tycker inte att det var något jag med fog kunnat räkna med.
Jag tror att det kom från taket för det var alldeles vitt Är det farligt? Kan det vara asbest? eller radon?
 
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
Bananskalare Bananskalare skrev:
När vi precis hade flyttat in kom något konstigt vitt från himlen. Dessutom kom ingen och tog bort det. Det måste vara dolt fel. jag tycker inte att det var något jag med fog kunnat räkna med.
Jag tror att det kom från taket för det var alldeles vitt Är det farligt? Kan det vara asbest? eller radon?
Det är molnkräks. Livsfarligt du måste hålla dig inomhus med en brasa tills det försvinner
 
  • Gilla
Sona2012
  • Laddar…
Fan har ni inget vettigt att säga, så kan ni väl lika bra vara tysta.
 
T TypRätt skrev:
Fan har ni inget vettigt att säga, så kan ni väl lika bra vara tysta.
Nej vi vet inte hur man gör
 
  • Gilla
  • Älska
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.