422 001 läst · 12 973 svar
422k läst
13,0k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
· Bromma
· 2 538 inlägg
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
- Bromma
- 2 538 inlägg
Nej, jag har undersökt med hjälp av 13 rörmokare och allt är som det ska. Det måste vara något närmast magiskt fel som bara har drabbat unika mig under alla år som hus har funnits.Fulkemisten skrev:
Har läst detta tema hundra gånger.
Ny tråd: Hjälp, hant verkar blåser mej!
Han var bara här 1h och nu kommer faktura dör det står 2h! Han an vände 3 skruvar men dom har klunpat detta i en post som kalla övrigt material 50 kr!!
Jag hade kunnat köpa 15 skruvar för dom pengarna!
Dess utom har dom tagit betalt för bilen, det ska ju in gå i tim kostnaden, så gör vi alltid inom IT!
Jag har nu be stridit fakturan och kräver att firma ska skicka 12 skruvar och dra bort 1h! Ingen bil heller!
Ska man anmäla detta till ARN eller vilken in stans??
Svarare 1: så typiskt hant verkar! Han åt säkert munkar till frukost ock så! För den där femtio lappen han lutade dej på!
Be strid fakturan bara!
Svarare 2: blev arbete bra ut fört? Kollade du deras hem sida gällande priser? Kan du inte ringa deras chef eller kund tjänst och fråga om dom posterna i fakturan? Hur mycket tar du i timmen
Svarare 1: håll trut hant verkar drägg! Ni e alla stöpta i samma dynga hög! Ni blåser alla!
Svarare 3: Hur mycket tar du i timmen som IT konsult mot kund?
Frågare: 2200 och vad har det med något att göra? Jag e faktiskt ut bildad på Hår Vard!
Firman hörde av sej nu, dom hade glömt att få med pumpen dom installerade, 2000 ska dom ha! Men jag såg en lika dan på Wish för 750! Så det är vad dom får.
Svarare 4: Heja Frågare! Vad heter firman så man kan passa sej?
Han var bara här 1h och nu kommer faktura dör det står 2h! Han an vände 3 skruvar men dom har klunpat detta i en post som kalla övrigt material 50 kr!!
Dess utom har dom tagit betalt för bilen, det ska ju in gå i tim kostnaden, så gör vi alltid inom IT!
Jag har nu be stridit fakturan och kräver att firma ska skicka 12 skruvar och dra bort 1h! Ingen bil heller!
Svarare 1: så typiskt hant verkar! Han åt säkert munkar till frukost ock så! För den där femtio lappen han lutade dej på!
Be strid fakturan bara!
Svarare 2: blev arbete bra ut fört? Kollade du deras hem sida gällande priser? Kan du inte ringa deras chef eller kund tjänst och fråga om dom posterna i fakturan? Hur mycket tar du i timmen
Svarare 1: håll trut hant verkar drägg! Ni e alla stöpta i samma dynga hög! Ni blåser alla!
Frågare: 2200 och vad har det med något att göra? Jag e faktiskt ut bildad på Hår Vard!
Firman hörde av sej nu, dom hade glömt att få med pumpen dom installerade, 2000 ska dom ha! Men jag såg en lika dan på Wish för 750! Så det är vad dom får.
Nöt ter na på forum et är tröga.E El-Löken66 skrev:Har läst detta tema hundra gånger.
Be strid fakturan bara!
Kan man använda Balrogen som bekämpningsmedel?Alfredo skrev:Nu tycker jag du förlöjligar problemet. 🤬 Har du inte sett hur hela byar i England fullkomligt tvingas ner i Themsen på grund av rötterna hos denna hemska växt? Att vänta tills den blommar kan ge fullkomligt irreparabla skador på @Düsseldorff s byggnader.
Även om han har den bästa försäkringen i världen, och extremt goda kontakter i branschen, lär han inte få mer än maximalt 20 procent av skadans storlek i ersättning och så illa vill du väl ingen medlem här på forumet? 🤔
Nej beställ genast en tankbil glysfostrat ska du se att blomjäveln kryper iväg kvidande i sina bältrossmärtor, och likt en skrämd hund aldrig återvänder till fastigheten. Därefter kan ägaren återigen slappna av med en långburk, eller fjorton! 😎