Alfredo Alfredo skrev:
Nu tycker jag du förlöjligar problemet. 🤬 Har du inte sett hur hela byar i England fullkomligt tvingas ner i Themsen på grund av rötterna hos denna hemska växt? Att vänta tills den blommar kan ge fullkomligt irreparabla skador på @Düsseldorff s byggnader.

Även om han har den bästa försäkringen i världen, och extremt goda kontakter i branschen, lär han inte få mer än maximalt 20 procent av skadans storlek i ersättning och så illa vill du väl ingen medlem här på forumet? 🤔

Nej beställ genast en tankbil glysfostrat ska du se att blomjäveln kryper iväg kvidande i sina bältrossmärtor, och likt en skrämd hund aldrig återvänder till fastigheten. Därefter kan ägaren återigen slappna av med en långburk, eller fjorton! 😎
Nu överdriver du. Det räcker med att trampa på bladen var fjortonde dag ungefär.
 
  • Gilla
  • Haha
TickyNucker och 3 till
  • Laddar…
it-snubben it-snubben skrev:
Någon som vet om det finns glutenfritt bröd vid frukosten på Ahlsell?
Korkad fråga! Naturligtvis finns det det! Det finns en hel avdelning i frukostmatsalen med enbart glutenfria produkter. Gå rakt in i matsalen och vid juicestationerna tar du vänster förbi det laktosfria rummet, och där är det! Kan ta några extra minuter att ta sig dit men det är det värt!
 
  • Haha
linneac och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Korkad fråga! Naturligtvis finns det det! Det finns en hel avdelning i frukostmatsalen med enbart glutenfria produkter. Gå rakt in i matsalen och vid juicestationerna tar du vänster förbi det laktosfria rummet, och där är det! Kan ta några extra minuter att ta sig dit men det är det värt!
Debiterbara minutrar 👍
 
  • Haha
  • Gilla
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
Claes Sörmland
Min granne säger att jag inte får ha parkslide inom 4,5 m från tomtgränsen. Måste jag verkligen ha grannens godkännande skriftligt? Växten har stått där sen jag köpte huset.
 
  • Gilla
jocke31
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Korkad fråga! Naturligtvis finns det det! Det finns en hel avdelning i frukostmatsalen med enbart glutenfria produkter. Gå rakt in i matsalen och vid juicestationerna tar du vänster förbi det laktosfria rummet, och där är det! Kan ta några extra minuter att ta sig dit men det är det värt!
Korkad kan du vara själv. Jag har utbildning i glutamat och vet bättre än dig. Därför ställer jag frågan i forumet men låter bli att säga att jag redan vet någon signifikant detalj som påverkar ditt svar.
 
  • Gilla
linneac
  • Laddar…
Düsseldorff
Alfredo Alfredo skrev:
Nu tycker jag du förlöjligar problemet. 🤬 Har du inte sett hur hela byar i England fullkomligt tvingas ner i Themsen på grund av rötterna hos denna hemska växt? Att vänta tills den blommar kan ge fullkomligt irreparabla skador på @Düsseldorff s byggnader.

Även om han har den bästa försäkringen i världen, och extremt goda kontakter i branschen, lär han inte få mer än maximalt 20 procent av skadans storlek i ersättning och så illa vill du väl ingen medlem här på forumet? 🤔

Nej beställ genast en tankbil glysfostrat ska du se att blomjäveln kryper iväg kvidande i sina bältrossmärtor, och likt en skrämd hund aldrig återvänder till fastigheten. Därefter kan ägaren återigen slappna av med en långburk, eller fjorton! 😎
Han? Jag betackar mig ditt könande!! Jag är en fri fågel som inte vill tyngas av klassamhällets könsroller. Så tack för ditt stöd men nej tack, du satans patriarkala svin (no offense)!!
 
  • Haha
  • Gilla
Dilato och 4 till
  • Laddar…
Fulkemisten
Henningelvis Henningelvis skrev:
trampa på bladen var fjortonde dag ungefär.
Nästan - var fjortonde burk menar du nog?
 
  • Haha
  • Älska
Maria T och 2 till
  • Laddar…
Claes Sörmland Claes Sörmland skrev:
Min granne säger att jag inte får ha parkslide inom 4,5 m från tomtgränsen. Måste jag verkligen ha grannens godkännande skriftligt? Växten har stått där sen jag köpte huset.
Parkslide är lätt att bli av med. Jag ger min planta en arg blick när jag går förbi och ibland höjer jag även ett varnande finger. På hösten är den så mör att den vissnar och vågar sig sedan inte tillbaka förrän på vårkanten.
 
  • Haha
  • Gilla
TickyNucker och 8 till
  • Laddar…
Düsseldorff
Henningelvis Henningelvis skrev:
Parkslide är lätt att bli av med. Jag ger min planta en arg blick när jag går förbi och ibland höjer jag även ett varnande finger. På hösten är den så mör att den vissnar och vågar sig sedan inte tillbaka förrän på vårkanten.
Alla är inte lika hårda som du.
 
  • Älska
Henningelvis
  • Laddar…
Düsseldorff Düsseldorff skrev:
du satans patriarkala svin (no offense)!!
None taken! Jag trivs bra med mig själv och för övrigt kan ni i pöbeln behålla långburkarna själva!
Animerad gris i kostym håller i en kniv och gaffel, glad, gråskalig illustration.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
antett och 3 till
  • Laddar…
Düsseldorff Düsseldorff skrev:
Alla är inte lika hårda som du.
Men så lever ju folk som kuvade bonoboapor i sina parkslidehelveten också.
 
  • Haha
Claes Sörmland och 1 till
  • Laddar…
Jag torkar mig i baken med bladen.
Då lär de sig en läxa.
 
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
Düsseldorff
Alfredo Alfredo skrev:
None taken! Jag trivs bra med mig själv och för övrigt kan ni i pöbeln behålla långburkarna själva!
[bild]
Men... Men... 14 långburk?? 😔
 
Alfredo Alfredo skrev:
None taken! Jag trivs bra med mig själv och för övrigt kan ni i pöbeln behålla långburkarna själva!
[bild]
Alfredo Malmgren
 
  • Haha
  • Ledsen
kashieda och 3 till
  • Laddar…
Düsseldorff
P Pin skrev:
Jag torkar mig i baken med bladen.
Då lär de sig en läxa.
Alla under 25 äter rumpa idag så det funkar nog bara på riktigt gammal parkslide.
 
  • Haha
Jumos
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.