M mrsnhp skrev:
Ja, jag satte blå mot blå och brun mot brun, det måste ju vara vatten och avlopp. Den gröngula fattade jag inte så den tejpade jag bara fast mot den bruna.
Den gröngula är för när du köper grönt(miljövänligt) vatten.
 
  • Gilla
mrsnhp
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Moderaterna låser tråden..?
Ingen politik på byggahus tack!
 
  • Gilla
  • Ledsen
Uffe A och 4 till
  • Laddar…
tommib tommib skrev:
Det skulle de tänkt på när de lämnade den i min tomt. Nu är den min enligt lex "finders keepers" och de kan sätta sig och snurra.

De kan ju försöka med kronofogden men jag bestrider bara. Hela vägen till HD!
Har hört att deras indrivare inte är så trevliga.
Stående figur av en väsen, argt uttryck, med hammare, kedjor, dunkel skogsliknande bakgrund. Collectible figur.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Wow
Alfredo
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Moderaterna låser tråden..?
Varför skulle Moderaterna läsa tråden?
 
Henningelvis Henningelvis skrev:
Varför skulle Moderaterna läsa tråden?
@AndreasÖstermalmgren : nä här finns det ju bara sossar. Kan dom inte bara ordna till 3 12 reglerna så jag kan plocka ut alla miljoners miljarder ur mitt jätteframgångsrika AB och köpa mig en ståndsmässig villa i enskede nån gång
 
  • Haha
  • Gilla
TickyNucker och 9 till
  • Laddar…
Henningelvis Henningelvis skrev:
Varför skulle Moderaterna läsa tråden?
Inspiration till partiprogrammet?
 
  • Haha
Uffe A och 2 till
  • Laddar…
Düsseldorff
Hej den här växer i min nya trädgård. Vad är det? Oskarpt foto av grönt blad och bark, närbild, suddig bakgrund, naturlig textur, dagsljus.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
TickyNucker och 8 till
  • Laddar…
Claes Sörmland
Düsseldorff Düsseldorff skrev:
Hej den här växer i min nya trädgård. Vad är det?[bild]
Kan du fota den när den blommar? Svårt att veta om det är parkslide annars.
 
  • Gilla
  • Haha
TickyNucker och 3 till
  • Laddar…
Düsseldorff
Claes Sörmland Claes Sörmland skrev:
Kan du fota den när den blommar? Svårt att veta om det är parkslide annars.
Jag har penslat den med bältros, spottat på en svart katt och genomlevt sju svåra år. Dolt fel??
 
  • Gilla
John Carlson och 6 till
  • Laddar…
Någon som vet om det finns glutenfritt bröd vid frukosten på Ahlsell? Min rörmokare som undrar.

Och ja, jag har försökt ringa dem och fråga men linjen bryts så fort jag ställt frågan så jag har inte lyckats få svar där (antagligen något fel i Televerkets kopplingsskåp). Men här på forumet får man ju alltid svar på tal så jag tänkte jag frågar här istället.
 
  • Gilla
  • Haha
TickyNucker och 5 till
  • Laddar…
it-snubben it-snubben skrev:
Någon som vet om det finns glutenfritt bröd vid frukosten på Ahlsell? Min rörmokare som undrar.

Och ja, jag har försökt ringa dem och fråga men linjen bryts så fort jag ställt frågan så jag har inte lyckats få svar där (antagligen något fel i Televerkets kopplingsskåp). Men här på forumet får man ju alltid svar på tal så jag tänkte jag frågar här istället.
Är det koppar eller fiber i televerkets skåp?
 
Düsseldorff
it-snubben it-snubben skrev:
Någon som vet om det finns glutenfritt bröd vid frukosten på Ahlsell? Min rörmokare som undrar.

Och ja, jag har försökt ringa dem och fråga men linjen bryts så fort jag ställt frågan så jag har inte lyckats få svar där (antagligen något fel i Televerkets kopplingsskåp). Men här på forumet får man ju alltid svar på tal så jag tänkte jag frågar här istället.
Hur många barn har rörmokaren och spelar de fotboll?
 
P Pin skrev:
Är det koppar eller fiber i televerkets skåp?
Kaffekoppar...
Fiber är nog inte glutenfritt.
 
  • Haha
kashieda och 2 till
  • Laddar…
Claes Sörmland Claes Sörmland skrev:
Kan du fota den när den blommar? Svårt att veta om det är parkslide annars.
Nu tycker jag du förlöjligar problemet. 🤬 Har du inte sett hur hela byar i England fullkomligt tvingas ner i Themsen på grund av rötterna hos denna hemska växt? Att vänta tills den blommar kan ge fullkomligt irreparabla skador på @Düsseldorff s byggnader.

Även om han har den bästa försäkringen i världen, och extremt goda kontakter i branschen, lär han inte få mer än maximalt 20 procent av skadans storlek i ersättning och så illa vill du väl ingen medlem här på forumet? 🤔

Nej beställ genast en tankbil glysfostrat ska du se att blomjäveln kryper iväg kvidande i sina bältrossmärtor, och likt en skrämd hund aldrig återvänder till fastigheten. Därefter kan ägaren återigen slappna av med en långburk, eller fjorton! 😎
 
  • Gilla
  • Haha
NL12345 och 7 till
  • Laddar…
it-snubben it-snubben skrev:
Någon som vet om det finns glutenfritt bröd vid frukosten på Ahlsell? Min rörmokare som undrar.

Och ja, jag har försökt ringa dem och fråga men linjen bryts så fort jag ställt frågan så jag har inte lyckats få svar där (antagligen något fel i Televerkets kopplingsskåp). Men här på forumet får man ju alltid svar på tal så jag tänkte jag frågar här istället.
Det finns, men det kostar fyra hundra tusen miljarder kr per skiva. Skaffar man ett konto hos Ahlsell kan man få en aning rabatt dock.
 
  • Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.