F fribygg skrev:
Ändträt kan du absolut ha uppåt, skapa en byggtråd så lovar jag att följa den..
Drygt en hopfälld tumstock emellan brädorna blir bra, annars kommer trät att svälla så det spricker.
 
  • Gilla
  • Haha
  • Arg
NL12345 och 4 till
  • Laddar…
Skitlås! 😡😡😡
 
  • Ledsen
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
tommib
H Hans G2 skrev:
Vilken sida ska vara upp på trallen?
[bild]
Den andra. Du gjorde fel.
 
  • Gilla
Maria T och 2 till
  • Laddar…
richardtenggren
Sär skriver folk f ör a tt prov o cera?
 
  • Gilla
  • Wow
  • Arg
Skandiamannen och 5 till
  • Laddar…
Pallar ni en äkta?
Luktade huset när ni tittade på det vid husvisning el vid ev besiktning? Dolt fel?
 
  • Gilla
Maria T och 3 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Pallar ni en äkta?
Solklart fall! Säkert hade säljaren varit listig och ställt en asbestvas med några kvistar parkslide i köket för att dölja lukten. Har hört att det förekommer. Och sen en 14 tomma långburk på diskbänken som kronan på verket. Skamligt.
 
  • Gilla
  • Haha
Maria T och 2 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Skitlås! 😡😡😡
Dolt fel, anmäl till,,, nån, kanske Balrogen? 🦖
 
  • Haha
Alfredo
  • Laddar…
Alla långburk jag tar hem blir plötsligt tomma och jag får ont i huvudet på morgonen. Är det fel på min kyl-balrog? Växer det in rötter från min bältros?

Hur mycket är grannens fel och hur mycket är tidigare ägarens? Det är samma person.
 
  • Haha
  • Gilla
Maria T och 3 till
  • Laddar…
S skogaliten skrev:
Kan man använda Balrogen som bekämpningsmedel?
Nej jag skrev ju högre upp det är Smaugs specialitet. Han är bra på ödeläggelse.
Tre drakar anfaller en by, eld, förstörelse, mörka moln, fantasy-scenario.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Alla långburk jag tar hem blir plötsligt tomma och jag får ont i huvudet på morgonen. Är det fel på min kyl-balrog? Växer det in rötter från min bältros?

Hur mycket är grannens fel och hur mycket är tidigare ägarens? Det är samma person.
Kan du använt långburk för gasolugn och inte för el..?
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Alla långburk jag tar hem blir plötsligt tomma och jag får ont i huvudet på morgonen. Är det fel på min kyl-balrog? Växer det in rötter från min bältros?

Hur mycket är grannens fel och hur mycket är tidigare ägarens? Det är samma person.
Rötterna som du snubblar på från bältrosen är helt klart grannens fel skicka några tuffingar att tala honom till rätta.
Orkliknande varelser, röda ögon, skrämmande, fantasy-genre, grå hud, fiktiva karaktärer, detaljerad makeup och kostym.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Att burkarna blir tomma beror på att föregående ägare installerade en törstig balrog. Så huvudvärken kommer som en biverkning av vätskebrist när balrogen dricker upp allt. Det är givetvis föregående ägares fel så anlita Angmar att förhandla ett skadestånd
Figur i dräkt och hjälm med spjut framför berg och eldskimrande himmel.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
Fulkemisten
richardtenggren richardtenggren skrev:
Sär skriver folk f ör a tt prov o cera?
Nä. De kan inte upptäcka det ens med en grundligare kontroll vid inläggets postande. Det är dolt fel. Lycka till att driva och vinna det dock. Domstolen kommer garanterat gå på postarens linje, finns rättspraxis på detta.
 
  • Gilla
skogaliten och 3 till
  • Laddar…
Fulkemisten Fulkemisten skrev:
Nä. De kan inte upptäcka det ens med en grundligare kontroll vid inläggets postande. Det är dolt fel. Lycka till att driva och vinna det dock. Domstolen kommer garanterat gå på postarens linje, finns rättspraxis på detta.
Jag håller med. Ta det som lärpengar och fortsätt posta. Inte alla särskrivningsprocesser är värda att driva. Det är skillnad på att ha rätt och att få rätt.
 
  • Gilla
Pin och 3 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Skitlås! 😡😡😡
Vattenlås heter det, även i toaletter. Är det smutsigt kan du hälla i en långburk och låta det stå över natten.
 
  • Haha
  • Gilla
antett och 8 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Rötterna som du snubblar på från bältrosen är helt klart grannens fel skicka några tuffingar att tala honom till rätta.
[bild]

Att burkarna blir tomma beror på att föregående ägare installerade en törstig balrog. Så huvudvärken kommer som en biverkning av vätskebrist när balrogen dricker upp allt. Det är givetvis föregående ägares fel så anlita Angmar att förhandla ett skadestånd
[bild]
Det var tydligen jag som installerat kyl-bslrogen, kom jag på när jag ätit min artontusenkronorslunch bestående av vin. Det stod något på förpackningen att man var tvungen att vara balrogtekniker, men eftersom jag inte gått klart min utbildning så borde det ju inte gälla för mig. Jag är ju faktiskt skickligare på allt än alla små fruntimmer!

Det stod i alla fall något om att balrogen innehåller freonomoner, kan det vara de som gör att villorna jag inte vill köpa i alla fall är gör dyra för mig trots att jag tjänar miljarder så fort jag tar en frulle på ballen?
 
  • Gilla
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.