522 089 läst · 16 486 svar
522k läst
16,5k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Husägare
· Småländska höglandet
· 4 445 inlägg
Men hänger du inte med i den allmänna debatten? Det är inte okey att vara kort längre, Disney har ju animerade dvärgar i sin nya Snövit-film för att de inte ville ha riktiga kortvuxna skådespelare. (Undrar om Snövit är prinsessa på riktigt, då eller om det är en skådespelare?)N Niq skrev:
Så Disney diskriminerar dvärgar nuförtiden.SågspånPappspikEternit skrev:
Snövit får vänligt nog bo hos 7 dvärgar bara hon städar,diskar och lagar mat åt dom. Fast det kan ju förstås anses vara hyra. Underligt nog är hon helt med på att gifta sig med en prins hon inte känner som kysst henne utan samtycke. Dessutom är hon underårig. Inte konstigt hon har lite daddyissues efter att ha växt upp med en pappa som är helt ok med att hon behandlas som en slav och inte saknar henne alls efter att hon rymt hemifrån. Han är också helt ok med att hans fru försöker ha ihjäl henne.
Inte konstigt hon söker efter en ny fadersfigur. Men tydligen dög inte dvärgarna. Fast 7 män som lever tillsammans utan att vara intresserade av kvinnor överhuvudtaget ger ju ett underligt intryck.
Husägare
· Småländska höglandet
· 4 445 inlägg
Neje, det är min gubbe som kör Zetor. Själv har jag en blå traktor, en sån där med mycket gott självförtroende. Den presenterar sig inte bara som Major, utan Super Major. Det är lite som han rörmokaren. Ärligt talat har vi ingen maskinhall, så min fina traktor är definitionsmässigt hemlös den också 😢 .N Niq skrev:
Ok det är också godkänt som traktorSågspånPappspikEternit skrev:
Neje, det är min gubbe som kör Zetor. Själv har jag en blå traktor, en sån där med mycket gott självförtroende. Den presenterar sig inte bara som Major, utan Super Major. Det är lite som han rörmokaren. Ärligt talat har vi ingen maskinhall, så min fina traktor är definitionsmässigt hemlös den också 😢 .
Husägare
· Småländska höglandet
· 4 445 inlägg
Husägare
· Småländska höglandet
· 4 445 inlägg