337 182 läst · 640 svar
337k läst
640 svar
Ombyggnad av sommarstuga
Råspont och spikpistol är en underbar kombination...
Haha..nej inte än..men jag har inget behov av loftet och dessutom 1000 andra saker som jag vill göra.GullanH skrev:
Kommer bara att bygga fram till jul för att sedan fortsätta med min veteranbil någon/några månader. Kommer ev göra en del i huset också men inte i samma takt som nu.
Har snart fått klart barnrummet, sitter nu och funderar över hur säng och lite andra saker skall platsbyggas, i slutet på veckan för vi kanske se resultatet.
Barnarbete
Barnarbete
Här händer det grejer!
Får se om och när vi får upp bilder... Inte så hemma på den här sidan än.. Men lite kul att läsa forum.
Ha det fint så syns och hörs vi!
Får se om och när vi får upp bilder... Inte så hemma på den här sidan än.. Men lite kul att läsa forum.
Ha det fint så syns och hörs vi!
Håller på med det sista i barnrummet nu, har också börjat med väggen på loftet.
Ska i veckan svetsa resten av konstruktionen till loftgången, återkommer med bilder...
Ska i veckan svetsa resten av konstruktionen till loftgången, återkommer med bilder...
Har nu gjort klart det som skall vara till loftgången, ska bara snabbrostas innan montage.
Tyvärr är det -15 ute och jag gissar att det är för låg luftfuktighet för att det ska passa mej, ska prova att rosta inomhus i helgen, borde väl gå om det är blött hela tiden??
Tyvärr är det -15 ute och jag gissar att det är för låg luftfuktighet för att det ska passa mej, ska prova att rosta inomhus i helgen, borde väl gå om det är blött hela tiden??
Några närbilder bara....