338 206 läst · 640 svar
338k läst
640 svar
Ombyggnad av sommarstuga
På så sätt..., men att sitta så smalt måste väl vara döden även ute på andra sidor?Mikael_L skrev:
Kan du inte uppgradera?
Jag har Telias långsammaste ADSL och har inga som helst problem...kan man göra någon inställning??
Har lägsta upplösningen i kameran redan....
Har lägsta upplösningen i kameran redan....
Haha...tänkte inte på det Bilden på den svarta skorsten är från mitt förra hus, jag tycker den blev så pass bra att den får tjänstgöra som modell till nuvarande projekt.vojma skrev:
Man blir ju helt fast i denna tråden.. Otroligt många bra kort.. Roligt att läsa om hur du fixar allt.. Blir så imponerad som dom flesta här, så jag får nog inte somnat i natt.. Har beställd en hög med virke som jag skall få på Torsdag för att bygga om lite på min egen stuga. Men det blir INGET som detta du håller på med.. Såg också din andra tråd. Riktig bra den också.. Fortsätt med kort.. Roligt att se hur det blir i slutändan..
Jag har nu börjat med några fönster....tyvärr har vädret inte varit med mej hela tiden så jag passar på att fixar lite i den blivade tvättstugan när det regnar....nya bilder kommer ev efter helgen...
Lägger upp några bilder på dom sista dagarnas arbete...
Gör en liten altan på baksidan där det är morgonsol
Några halvbra bilder på fönster monteringarna....
Gör en liten altan på baksidan där det är morgonsol
Några halvbra bilder på fönster monteringarna....
Jag har fått lite gjort igen, håller på i den blivande tvättstugan nu och har flytspacklat där, fortsätter där någon dag om det regnar.
Har kommit lite längre med mina fönster i vardagsköket.
Först en bild från balkongen inne...
Och så en på utsidan...
Har kommit lite längre med mina fönster i vardagsköket.
Först en bild från balkongen inne...
Och så en på utsidan...