338 206 läst · 640 svar
338k läst
640 svar
Ombyggnad av sommarstuga
Har nu beställt fönsterkassetter till huset och ska börja med det när dom kommer hem, håller också på så smått med altanen....
Skulle ha fortsatt med att spika och måla panel men tycker inte om att göra det när det regnar så det får vänta lite.
Har inhandlat ny diskmaskin och även en torktumlare så det blir kanske ett ryck att göra klart tvättstugan om det regnar när jag är ledig
Skulle ha fortsatt med att spika och måla panel men tycker inte om att göra det när det regnar så det får vänta lite.
Har inhandlat ny diskmaskin och även en torktumlare så det blir kanske ett ryck att göra klart tvättstugan om det regnar när jag är ledig
Renoverare
· Västra Götaland
· 1 110 inlägg
Hur gjorde du ditt val av diskmaskin och torktumlare?
Har förstått att du renoverar "kostnadseffektivt" vilket är bra. Hur gjorde du ditt val av vitvaror?
Har förstått att du renoverar "kostnadseffektivt" vilket är bra. Hur gjorde du ditt val av vitvaror?
Renoverare
· Västra Götaland
· 1 110 inlägg
Har fått lite gjort i allafall....har inte mycket att skriva men lägger upp några bilder...
Norr gavel
Baksidan
Tillfällig trappa men på rätt ställe
Altan klar så det räcker för i år...och med nya möbler....
Norr gavel
Baksidan
Tillfällig trappa men på rätt ställe
Altan klar så det räcker för i år...och med nya möbler....
Har du klinker på en träaltan?
Det är byggt av råspont, papp, 100mm frigg och sedan 400x400x40 trädgårdsplattor.
Jaha, det syntes lite dåligt på bilderna. Annorlunda lösning (fast det verkar ju vara din grej ) Varför har du frigolit under plattorna?
Jag vill inte ha trall på min altan, testade därför en idé...jeppeknaster skrev:
Frigoliten är bara för att jag inte vill göra om ifall jag skulle vilja glasa in det hela...
Har börjat med det som så ska bli en skorsten....
Här är förebilden till skorstenen....