A andthe skrev:
Vi bytte 10 fönster 2005. Jag åkte till jobbet kl 7, då hade inte fönstermontörerna kommit. Åkte hem på lunchen kl 12, för att se hur det gick. Då var alla fönster bytta! Så de som kan montera fönster är snabba. Visserligen hade de bytt på en massa likadana hus innan, så de hade en viss vana. Totalpriset ar ca: 35.000:-. Elitfönster.
fönster är en dån grej de flesta kan göra själv men många vågar inte. Skulle aldrig betala för fönsterbyte , ocker priser oftast. Det är en rektangel som ska in i ett hål :)
 
  • Gilla
Pin
  • Laddar…
Krokben Krokben skrev:
Fantastiskt nöjd :D
Va kul och höra -:)
Trevlig helg på dig.
 
  • Gilla
Krokben
  • Laddar…
Danin Danin skrev:
fönster är en dån grej de flesta kan göra själv men många vågar inte. Skulle aldrig betala för fönsterbyte , ocker priser oftast. Det är en rektangel som ska in i ett hål :)
Tyckte ändå 35.000 kr för fönster inklusive montage, var jäv-gt billigt. Men det är jag det.
 
A andthe skrev:
Tyckte ändå 35.000 kr för fönster inklusive montage, var jäv-gt billigt. Men det är jag det.
4 fasta plus 12 öppning och altandörr. Jag tyckte det var dyrt, men är snål :)

Vet inte vad dyrare fönster gör för nytta ? Måste vaara minimalt mot 3 glas pvc.
 
Danin Danin skrev:
4 fasta plus 12 öppning och altandörr. Jag tyckte det var dyrt, men är snål :)

Vet inte vad dyrare fönster gör för nytta ? Måste vaara minimalt mot 3 glas pvc.
Vad menar du? 4 fasta plus .....
Jag köpte 10 st. 3-glas Elitfönster och betalade 35.000 kr.
 
A andthe skrev:
Vad menar du? 4 fasta plus .....
Jag köpte 10 st. 3-glas Elitfönster och betalade 35.000 kr.
Otydligt av mig, 4 fasta fönster och 12 öppningsbara med vädringsfunktion. Fönsterna går öppna innåt högst upp samt 1 helglas altandörr.

Man för ju inte glömma storleken avgör också , dyrare fönster har nog också lite mer glas och mindre ram. Vi hade 12x10 .
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.