26 286 läst · 97 svar
26k läst
97 svar
Nytt larm från Securitas? (med lokalsinne)
Husägare
· Sörmland
· 1 453 inlägg
Många gånger är det samma operatörer och väktare som tar hand om alla larm, ibland inte. Beror ju lite på var man bor, bemanning osv.Q jope84 skrev:
Många gånger hyr larmföretagen in sig på andra företags operatörsbord.
Varför vill du ha samma som har alla butiker? Jag skulle vilja ha den med mest resurser på plats flest timmar på dygnet om jag skulle instalera larm, behöver inte vara samma sak som att de har just butikslarmen.
Allvetare
· Västra Götalands
· 848 inlägg
När Securitas lanserar nya larmet så gissar jag att det är detta system dom kommer att lansera, Videofieds W System
Vi får se om jag har rätt...
Vi får se om jag har rätt...
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 220 inlägg
Haha, det ser ju ut att vara 10-20år gammalt.
Deras bildexempel på installationer är en stockbild med deras kamera inklippt.
Deras bildexempel på installationer är en stockbild med deras kamera inklippt.
Allvetare
· Västra Götalands
· 848 inlägg
Ja, det ser lite gammalt ut.
Kamic security har haft distributionen av gamla Securitaslarmet som idag inte finns inte kvar på deras hemsida. Kom ihåg var ni hörde det först, jag gissar på Videofield.
http://www.kamicsecurity.com/se/produkter/inbrottslarm/tradlost/videofied
Kamic security har haft distributionen av gamla Securitaslarmet som idag inte finns inte kvar på deras hemsida. Kom ihåg var ni hörde det först, jag gissar på Videofield.
http://www.kamicsecurity.com/se/produkter/inbrottslarm/tradlost/videofied
Husägare
· Sörmland
· 1 453 inlägg
Helt fel tillverkare, är det er förväntan så kommer ni bli possitivt överraskade .Härryda2015 skrev:
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 220 inlägg
Då är det bara upp till bevis snart då
Husägare
· Sörmland
· 1 453 inlägg
Jag lovar dig att vi internt också ligger på och vill ha ut larmet, det kommer bli intressant och den ytterst lilla förhandsinfo vi fått så tror jag man är på rätt spår.13th Marine skrev:
Information finns faktist ute i cyberspace om man läser lite mellan rader men ingen verkar hittat det ännu.
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 220 inlägg
Larmkollen skriver rakt ut att det är från alarm.com
Jag försöker hitta någon bild på de faktiska prylarna.
Jag försöker hitta någon bild på de faktiska prylarna.
Allvetare
· Västra Götalands
· 848 inlägg
Oki, då backar jag
Detta ska sökas vidare i
Detta ska sökas vidare i
Allvetare
· Västra Götalands
· 848 inlägg
Kan detta vara ett spår?
Klippt från en intervju med Securitas marknadsansvarig.
Är du nyfiken på hur SecuritasHome marknadsförs i Nederländerna och Belgien så kika på dessa länkar:
Klippt från en intervju med Securitas marknadsansvarig.
Är du nyfiken på hur SecuritasHome marknadsförs i Nederländerna och Belgien så kika på dessa länkar:
Tycker också det ser väldigt likt ut Nookbox med skillnad att de verkar använda sig av alarm.com smarta hem funktion.