10 208 läst · 79 svar
10k läst
79 svar
Ny snygg blandare (se hit) saknar diskmaskinsavstängning
Rickard.
Medlem
· Riktiga Norrland
· 6 436 inlägg
Rickard.
Medlem
- Riktiga Norrland
- 6 436 inlägg
Rickard.
Medlem
· Riktiga Norrland
· 6 436 inlägg
Rickard.
Medlem
- Riktiga Norrland
- 6 436 inlägg
Vilken tråkig ton.Rickard. skrev:
Gått igenom och gått igenom? Ja du har framfört en del åsikter som exempelvis:
Vilket antyder att du menar att det skulle vara brottsligt att använda exempelvis olämpliga armaturer i köket. Jag anammar din ton och hävdar att det är rent skitsnack. Om jag vill får jag installera mitt kök med halvtums trädgårdsslang och piratgardenakopplingar från Biltema utan att begå minsta olaglighet, hävdar jag. Att det sen är förbannat korkat är vi dock säkert eniga om.Rickard. skrev:
Anser du jag har fel och att jag begår brott tycker jag du kan hänvisa till lagrum som styrker detta.
Redigerat:
Rickard.
Medlem
· Riktiga Norrland
· 6 436 inlägg
Rickard.
Medlem
- Riktiga Norrland
- 6 436 inlägg
Jag hade ingen ton och ursäktar om min mening var dåligt formulerad, det var bara menat som om du var intresserad nog att spendera tiden och inte något annat.
Jag har lagt in bilder och citat från PBL och BBR som beskriver det och dom har inget med min uppfattning eller tro att göra. Utifrån det är det fritt fram att bilda sin egen uppfattning.
Citatet från Plan- och bygglagen är inlägg #51 och från boverkets-byggregler är i #69. #49 förklarar också ett antagande för varför jag tror det är olagligt men det kanske det egentligen inte är, brottsligt har jag inte skrivit någonstans.
Jag har lagt in bilder och citat från PBL och BBR som beskriver det och dom har inget med min uppfattning eller tro att göra. Utifrån det är det fritt fram att bilda sin egen uppfattning.
Citatet från Plan- och bygglagen är inlägg #51 och från boverkets-byggregler är i #69. #49 förklarar också ett antagande för varför jag tror det är olagligt men det kanske det egentligen inte är, brottsligt har jag inte skrivit någonstans.
Redigerat: