Hej!
Jag letar efter ett dörrfoder som jag har svårt att hitta. Jag har ett hus från 30-talet och tror att dörrfodret jag söker är ifrån den tiden. Bredden är 70mm och nedan är en bild på hur den ser ut. Någon som känner ingen den?
Tack på förhand!
Jag letar efter ett dörrfoder som jag har svårt att hitta. Jag har ett hus från 30-talet och tror att dörrfodret jag söker är ifrån den tiden. Bredden är 70mm och nedan är en bild på hur den ser ut. Någon som känner ingen den?
Tack på förhand!

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Det är ett allmogefoder, exakt den profilen finns förmodligen inte utan man får lämna in en bit till ett snickeri eller byggvaruhandel för tillverkning ifall man vill ha exakt samma!C Chria_ skrev:
Nära räknas inte, om det inte gäller handgranater och gamla foderprofiler. Ska man bara ha till en enstaka dörr så kan man få nöja sig med att landa i närheten och eventuellt modifiera lite om någon pärla eller fasning är off. Är det större mängder är det bara att hyvla upp.
Jag tror att du kommer undan med ett ”Enskede 10-30-tal” för ingen annan än du kommer att granska era foder överhuvudtaget.

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Jag tror att du kommer undan med ett ”Enskede 10-30-tal” för ingen annan än du kommer att granska era foder överhuvudtaget.
Klicka här för att svara