28 512 läst · 127 svar
29k läst
127 svar
Möbelsnickaren bygger huset helt i trä helt själv – Husdrömmar
Jarl Henrysson skrev:
ja och om du skulle visa det blir kommer man inte se nåt en då för alla firma namn ska suddas ut allt som går att spåra till en vis tillverkareträhandtag skrev:Även om nu vi är OT i denna tråd tror jag att skälet att det fokuseras mer på drömmen är att:
1. Kunskap i tekniska frågor saknas hos dem som gör programmet Husdrömmar
2. Då SVT inte ska göra reklam, så är ju detta lättare att undvika om de fokuserar på drömmen i stället för tekniken, där det lätt blir att ett enskilt företags produkt som redovisas/diskuteras.
Vi har ju detta forum att fortsätta o fördjupa diskussionen!!!!!
Ett av de mer underhållande programmen i Husdrömmar på länge. Så roligt att få se någon som njuter lite av sitt bygge och inte får livsglädjen förstörd för år och dar framöver. Det var en fröjd att följa ert bygge och jag är grymt imponerad av alla materialval och den yrkesskicklighet du besitter. Hoppas du får massor av jobb att välja mellan och kan ta lite mer betalt i framtiden tack vare detta program, för duktiga hantverkare är värdefullt!
Det finns mycket jag skulle vilja få uppdaterat kring ert hus. Troligen blir det en uppföljning om något år.
Jag tänker bland annat på tomten i stort, hur var tanken med underdelen av huset- ska det kläs in eller, polen vill man se, mm mm
Jag tänker bland annat på tomten i stort, hur var tanken med underdelen av huset- ska det kläs in eller, polen vill man se, mm mm
Liknande trådar
-
Tips på hur jag bygger odlingslådor till växthuset önskas
Växthus -
Bygger en tidskapsel till under husets tillbyggnad
Utbyggnad och tillbyggnad -
Bygger ut huset 40 m² själv
Utbyggnad och tillbyggnad -
Bygger drömhuset i amerikansk stil som de ritat själva
Artikelkommentarer -
Avslutad: Vem bygger finaste huset i Minecraft?
Tävling