182 839 läst · 268 svar
183k läst
268 svar
Mitt bygge av brygga och stenkista
Lösvirkesbyggare
· Gävleborgs
· 2 428 inlägg
Var precis ner till bryggan för det har ju varit lågvatten ett tag nu. Trodde inte de kunde bli lägre men vilken chock jag fick. Ännu lägre idag -50cm!
Lösvirkesbyggare
· Gävleborgs
· 2 428 inlägg
Inge vidare för dom sitter fast enormt hårt i botten. Men jag har fått loss delar av en iaf. Båten kan inte komma på den men jag vill iaf få bort den..
Lösvirkesbyggare
· Gävleborgs
· 2 428 inlägg
Lösvirkesbyggare
· Gävleborgs
· 2 428 inlägg
Det går bra att spräcka den men den är riktigt stor och det mesta är nere i blåleran som är hård som betong.. Men jag ska borra fler hål och kika så kanske jag får bort allt jäms med bottenMathias12 skrev:
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 591 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 591 inlägg
Lösvirkesbyggare
· Gävleborgs
· 2 428 inlägg
Lösvirkesbyggare
· Gävleborgs
· 2 428 inlägg
Tack! Ja det börjar bli några timmar nedlagt på den nu hehe. Även om den inte blir finast så är det en av få som är byggd med laxknutar.Hemmakatten skrev:
Jag har kollat på bryggor som grannar betalat grova pengar för och dom är inte laxade
Lösvirkesbyggare
· Gävleborgs
· 2 428 inlägg
Lösvirkesbyggare
· Gävleborgs
· 2 428 inlägg
Lösvirkesbyggare
· Gävleborgs
· 2 428 inlägg
Den där sitter inne vid kustbevakningen i stora hamnen. Har inte hunnit att görs en egen men det är ju ganska lätt att göra en.
Jag kommer görs en liknande fast utan nivåvisare. Alltså en fast mätare med skala på
Jag kommer görs en liknande fast utan nivåvisare. Alltså en fast mätare med skala på