29 282 läst · 80 svar
29k läst
80 svar
Märklig och ful rördragning
Hej!
Jag tycker du ska kontakta firman du anlitat och visa dom bilden som Thomas33 ritade upp. Be dom göra om jobbet.
Jag skulle även ifrågasatt genomföringen i dusch i golvnivå. Det är för mig inte riktigt klokt.
Skall tilläggas att jag ej är fackman och kan ha fel.
Lycka till!
// Ruuuben
Jag tycker du ska kontakta firman du anlitat och visa dom bilden som Thomas33 ritade upp. Be dom göra om jobbet.
Jag skulle även ifrågasatt genomföringen i dusch i golvnivå. Det är för mig inte riktigt klokt.
Skall tilläggas att jag ej är fackman och kan ha fel.
Lycka till!
// Ruuuben
Medlem
· Korpilombolo
· 3 344 inlägg
Ha ha, den där kan du lämna in till vårsalongen på Liljevalchs.
Dags för en ny tråd; "Värsta rörkopplingen".
Dags för en ny tråd; "Värsta rörkopplingen".
Följer med spänning tråden, för att se företagets respons på din rimliga begäran.
Om dom mot förmodan skulle börja krångla har du fått utmärkta konkreta tips att ta med som argument till firman, ex thomas33 utmärkta bildförslag.
Om dom mot förmodan skulle börja krångla har du fått utmärkta konkreta tips att ta med som argument till firman, ex thomas33 utmärkta bildförslag.
Medlem
· Blekinge
· 10 456 inlägg
Han ahde några begagnade rörstumpar som han sålde till dig en gång till plus några extra onödiga kopplingar.
Mellan skratt och gråt.
Mellan skratt och gråt.
Moderator
· Stockholm
· 52 380 inlägg
Jag tycker det ser ut som krökaren har gjort en normal dragning, först. Upptäckt att varm och kallt är växlat, och sedan "patchat" installationen på för honom enklaste sätt.
Husägare
· Västerviks kommun
· 428 inlägg
Ser bedrövligt illa ut! Skulle aldrig godkänna det jobbet! Ring chefen på firman och be vederbörande att komma dit och titta på vad den anställde har gjort.
Är det en seriös firma skickar chefen någon annan anställd att rätta till det.
Är det en ensamföretagare som utfört jobbet, prata med honom, bestrid fakturan och ring in någon annan röris.
Är det en seriös firma skickar chefen någon annan anställd att rätta till det.
Är det en ensamföretagare som utfört jobbet, prata med honom, bestrid fakturan och ring in någon annan röris.
Fantastisk tråd på en liten fundering- tack! Jag hörde av mig till killen som är ansvarig som svarade: "Katastrof, fan, med rören, helvete! Kommer fixa." Återkommer med ny bild när det är fixat. Kanske borde skicka dem Tomas33s förslag för inspiration...
Krilleman
Husspekulant Plumber
· Södermanland
· 16 472 inlägg
Krilleman
Husspekulant Plumber
- Södermanland
- 16 472 inlägg