172 490 läst · 1 854 svar
172k läst
1,9k svar
Människans bästa vän? (Bilder och annat om våra hundar)
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 589 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 589 inlägg
Förstår inte riktigt problemet med att matcha hunden med inredningen? Är ju superenkelt!
Här är en bild på ena hunden som ligger på badrumsmattan. Matchar inte i färg.
Här är samma vinkel fast jag har släckt lampan. Matchar superbra, precis samma färg!
Här är en bild på ena hunden som ligger på badrumsmattan. Matchar inte i färg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Här är samma vinkel fast jag har släckt lampan. Matchar superbra, precis samma färg!
Logga in
Skapa konto
Jag tror att det blir missförstånd här. Bomullshund är en hundras cotton de Tulear. Vansinnigt söta med päls som bomull.Jiji skrev:
Logga in
Skapa konto
Bild från nätet. När det blir vuxna är pälsen lång som på en shih-tzu. Jag träffade en sådan här vovve i våras och blev helt förälskad.
Patrik440
Laddtryckare
· V-götaland
· 1 318 inlägg
Patrik440
Laddtryckare
- V-götaland
- 1 318 inlägg
Ossmo har varit med och hjälpt mig på jobbet denna veckan.
/Patrik
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
/Patrik
Husägare
· Österslöv
· 348 inlägg
Rita bjuder på lite söndagsglädje inför nya arbetsveckan
Tänkte bara förtydliga att vi inte tvingar dem att vara ute för att få roliga videos. Vi har grinden stängd och använder altanen som en sluss eftersom dom annars springer med full fart rakt in i vardagsrummet med risk för att halka på parkettgolvet (och i dessa tider krascha julgranen, som redan är suspekt spretig i fronten ). När dom själva vill in eller vi tycker det räcker så får dom såklart komma in
Tänkte bara förtydliga att vi inte tvingar dem att vara ute för att få roliga videos. Vi har grinden stängd och använder altanen som en sluss eftersom dom annars springer med full fart rakt in i vardagsrummet med risk för att halka på parkettgolvet (och i dessa tider krascha julgranen, som redan är suspekt spretig i fronten ). När dom själva vill in eller vi tycker det räcker så får dom såklart komma in