170 193 läst · 1 834 svar
170k läst
1,8k svar
Människans bästa vän? (Bilder och annat om våra hundar)
Patrik440
Laddtryckare
· V-götaland
· 1 315 inlägg
Patrik440
Laddtryckare
- V-götaland
- 1 315 inlägg
I tisdags åkte jag Jesko till Sunnanå hamn vid Vänern och tittade på bilar och folk.
170-180 bilar var det och Jesko sa att han såg nog15-20 hundar iaf.
/ Patrik
170-180 bilar var det och Jesko sa att han såg nog15-20 hundar iaf.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
/ Patrik
Som maken säger ”två tanter på min trapp”.. det betyder att vi två (hunden o jag) sitter mitt i vägen.. som vanligt.. när husse ska försöka gå in i huset ..och ingen flyttar sig, så han får klättra via trappräcket..
Logga in
Skapa konto
Det där du! Här hemma övar vi på att man INTE får jaga fåglar, ääääven om en retandes sädesärla flyger strax framför nosen. Det går sådär...
Hönsen är tyvärr/som tur är bakom nät men man kan ju alltid göra ett utfall mot dem och se om man kan skrämma någon så de flaxar sådär otroligt roligt.... Lillan hälsar dock att hon givetvis inte skulle bita ihjäl någon, bara ... eh... smaka lite.
Hönsen är tyvärr/som tur är bakom nät men man kan ju alltid göra ett utfall mot dem och se om man kan skrämma någon så de flaxar sådär otroligt roligt.... Lillan hälsar dock att hon givetvis inte skulle bita ihjäl någon, bara ... eh... smaka lite.
Vår vovve brukar gör ”glada utfall” mot ankorna vid dammen där vi bodde innan.. och även andra fåglar. Men stannade ankan.. stannade hon! Hon ville bara att de skulle flaxa..Dalbotös skrev:Det där du! Här hemma övar vi på att man INTE får jaga fåglar, ääääven om en retandes sädesärla flyger strax framför nosen. Det går sådär...
Patrik440
Laddtryckare
· V-götaland
· 1 315 inlägg
Patrik440
Laddtryckare
- V-götaland
- 1 315 inlägg
Ute på shoppingrunda med Jesko idag med några promenader hit å dit.
/ Patrik
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
/ Patrik
Medlem
· Västra Götaland
· 232 inlägg
Patrik440
Laddtryckare
· V-götaland
· 1 315 inlägg
Patrik440
Laddtryckare
- V-götaland
- 1 315 inlägg
Jag fick starta traktorn då jag kom på att jag glömt att sätta över gulaschsoppeburken på avgasröret och de har ju kommit en del regn.
Bara att stå å puttra en stund är ju inget så det fick bli e runda å köpa glass, Judith var väldigt uppspelt och åkte gärna med.
Framåt kvällen så kom jag på att det behövde ju handlas lite på Konsum också och då följde Jesko med ner till affären och satt redo att starta traktorn ifall jag skulle komma utspringandes om pengarna inte räckte..
/Patrik
Bara att stå å puttra en stund är ju inget så det fick bli e runda å köpa glass, Judith var väldigt uppspelt och åkte gärna med.
Framåt kvällen så kom jag på att det behövde ju handlas lite på Konsum också och då följde Jesko med ner till affären och satt redo att starta traktorn ifall jag skulle komma utspringandes om pengarna inte räckte..
/Patrik