Kan ju tycka att man inte ostraffat ska få komma med sådana löften och sedan skita i det. Å andra sidan borde kunden klagat tidigare. Vilket den kanske gjorde, vem vet...
Samtidigt känns det lite som att kunden hoppas på att få avtalet hävt, pengarna tillbaka och att Härjedalskök inte ids hämta tillbaka köket. Nästan så man hoppas att Härjedalskök ger tillbaka pengarna och kommer och återtar köket, bara för att. 😁
 
Vår erfarenhet av Härjedalskök är bra skräddarsydda luckor, bra monterat - men problematisk kommunikation och logistik,

Inte mycket fungerade som det skulle med leveransen, fel luckor kom, inga luckor kom, ingen montör kom etc.

Till slut tröttnade min fru och meddelade Härjedalskök "Då ni kommer på fredag kl 13 för att montera det sista, glöm då inte att ta med den saknade luckan." Detta var dock en bluff då ingen tid var inbokad, men på fredagen kl 13 kom montör som dessutom hade med sig sista luckan, och arbetet blev slutfört!
 
  • Gilla
  • Haha
merbanan och 10 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.