hsd
En icahandlare är miljonär på första året.
Det är ingen välgörenhet de bedriver

• Älska
nissenhj
  • Laddar…
hsd hsd skrev:
Precis, gäller liksom alla företag i det systemet som råder. Men tydligen så är det enligt endel här bara företag som får tjäna pengar under kapitalismen, när privatpersoner gör samma sak så är det helt plötsligt omoraliskt?

• Gilla
nissenhj
  • Laddar…
Ska vi dra ett sträck över det politiska som uppmanades tidigare?

• Gilla
stigen
  • Laddar…
Det var ett jävla tjat, troligen kommer ingen stt köpa hans jävla skitskärare och han har betalt annonsen i onödan.
M MLindstrom skrev:
Har en plasmaskärare över i Sundbyberg om någon här är sugen, självklart för inköpspris.
Vill ingen ha den jag köpte åt en kollega så åker den tillbaka till Lidl.

• Gilla
nissenhj och 1 till
  • Laddar…
hsd hsd skrev:
Varför blir inte alla ICA handlare om det är så luckrativt? Miljonär på ett år, borde finnas ICA butiker i varenda liten håla.

hsd
Varför jahadu ,en enkel fråga att fundera på kanske behövs lite entreprenörsskap.
Varför tog inte ica över nettobutikerna

• Gilla
nissenhj
  • Laddar…
MultiMan
GoC GoC skrev:
Varför blir inte alla ICA handlare om det är så luckrativt? Miljonär på ett år, borde finnas ICA butiker i varenda liten håla.
Det finns det också. Min närmaste är någon mil bort i en liten by med 880 invånare. Välskött butik med rätt stort sortiment. Bättre att handla av än stora Willys t ex.

Humulus Humulus skrev:
Öm tå tydligen...
Kanske din annons :cool:
Öm tå då jag ogillar sånt. Varken namnet eller orten stämmer in på mig :cry:. Om jag ändå vore lika smart som Rolf i Östersund *ironi*

Inte för att dryga ut den debatten då det inte behövdes, men man kan verkligen fundera på hur han tänker komma undan med den prishöjningen. Han skriver uttryckligen att den har garanti = han lär behöva skicka med kvittot...

• Gilla
nissenhj och 1 till
  • Laddar…
Jag ser verkligen inte problemet med detta, att anmäla annonsen är ju bara löjligt.

(jag bor i Östersund men har inget samröre med denna affärsman som figurerar i annonsen)

• Gilla
jonko och 2 till
  • Laddar…
Det finns ju faktiskt en möjlighet att skapa en ny tråd o låta denna fortsätta vara en tipstråd för Lidlverktyg.
Bara som ett litet tips.....
Så kan jag med skriva i den tråden utan att skita ned denna.

• Gilla
Humulus och 3 till
  • Laddar…
Här är ett en dag gammalt filmklipp ang plasmaskäraren, klarar upp till iaf 8mm plåt,

• Gilla
Kicken85 och 8 till
  • Laddar…
A
Helt rätt,skyddsglasögon är överskattat....:cool: verkar funka bra annars!

• Gilla
Hammarfall
  • Laddar…
Köpte lasern idag, återstår att se hur den presterar !

Skogspromenix Skogspromenix skrev:
Köpte lasern idag, återstår att se hur den presterar !
Berätta gärna. Villhöver en sån oxå!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.