62 901 läst · 426 svar
63k läst
426 svar
Lek med hund på andras samfällighet...
Den va läcker!MathiasS skrev:
Jag vet inte, nu när jag tydligen måste köpa egen mark på Kgl djurgården för att kunna rasta min rasrena hund så tror jag att jag måste hålla i stålarna. Låter som det blir dyrt detta. Jag tror också att offerkoftan inte räcker för Arne, så jag kommer antagligen få skaffa en offerall åt honom.Alfredo skrev:
![1829d18eea7de4371ce99cebb4d4fb72.jpg 1829d18eea7de4371ce99cebb4d4fb72.jpg](/forum/proxy.php?image=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F18%2F29%2Fd1%2F1829d18eea7de4371ce99cebb4d4fb72.jpg&hash=d4f71a5498e4c76613ca83778b2aefad)
Tycker nog Stockholm har råd att satsa på hundlekplatser de har ju sparat in en hel del på Barnmorskor på sista tiden.MathiasS skrev:
Och alla vet ju hur viktiga hundlekplatser är.
/ATW
Skönt att se att du planerar att ta ansvar för dina egna behov.MathiasS skrev:
Jag vet inte, nu när jag tydligen måste köpa egen mark på Kgl djurgården för att kunna rasta min rasrena hund så tror jag att jag måste hålla i stålarna. Låter som det blir dyrt detta. Jag tror också att offerkoftan inte räcker för Arne, så jag kommer antagligen få skaffa en offerall åt honom.
[bild]
/ATW
Menar du att det inte görs?A ArneTW skrev:
Naturligtvis är det så. Man har exempelvis inte samma avstånd till ett akutsjukhus överallt i Sverige, eller samma inställelsetid för polis, ambulans, brandkår. Eller samma tillgång till kvalificerad utbildning. Eller... Trodde någon det?A ArneTW skrev:
Men det är viktigt att satsa skattemedel på hundlekplatser?Alfredo skrev:
/ATW
De som bor på landet får betala för det i tid.Alfredo skrev:
Men jag tror inte att de på landet har mindre rätt till den service du räknar upp.
Eller ska polis/brandkår/ambulans inte åka för att det är för dyrt?
/ATW