130 091 läst · 992 svar
130k läst
992 svar
Landxcape LX810/812i
Klipparen är känslig för att laddplattan är i våg, jag fick gräva ur lite och fixa med lite sand för att få det att funka bra...jpicha skrev:
Jag har 3.13 i min och den har rullat utan avbrott i tre veckor sen jag fick ordning på laddstationen...Dizzy84 skrev:
Jag hade 3.13 i min när den var ny och den fungerade utmärkt. Men en natt så ”uppdaterade” den sej själv till 3.08.1 och sen dess har jag inte kunnat koppla appen till maskinenDizzy84 skrev:
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 229 inlägg
Jag har en liten plätt på framsidan som jag inte kan komma till med Harold pga grindar och grusgång. Den kan vara kanske 75m2. Funderade på att köpa extra laddstation med tillbehör och flytta Harold till den plätten 1 dag/ vecka.
Vad tror ni om det?
Vad tror ni om det?
Ja, när den går ut kan den svänga efter ett par decimeter, jag satte att den skulle precis komma fri från plattan innan den svänger. Inflygningen har jag inte testat med men där skulle jag tro det är bra att den kommer rakt på. När jag hade excess-kabel bakom laddstationen hade den stora problem att docka, extrakabel kan med fördel läggas på nåt annat ställe på slingan som en ö utåt från klippområdet. Då kommer den aldrig att göra nåt när den passerar...B Beehouse skrev:
Vad kostar en sån laddatation?[SKPG]Zamora skrev:
Låter som något för mig också