Kan själv!
· Trelleborg
· 16 942 inlägg
Visst är det intressant med att alla frågor om vad krypto fyller för funktion och vad underliggande värde är bemöts med "hoppa på nu innan det är för sent"...
Nej jag sållar mig till den skeptiska skaran tills vidare.
Nej jag sållar mig till den skeptiska skaran tills vidare.
Var hittar jag ett sådant kort?Jarlingar skrev:
Alla.
Det finns flertalet "Mastercard" som är direkt kopplade till dina bitcoin.
Butiken får fiat och det dras motsvarande i bitcoin.
Hur var det med researchen...
Det är du som sitter på svarte Petter som köpt ett papper som hävdar att du äger bitcoin.
Trump är pro krypto.
Ni tror inte att det kommer ge ringar på vattnet..
Biden såg till att sälja beslaget i bitcoin som gjordes från silk road.
6.5 miljarder dollar såldes på ett bräde..
Gjorde inte ens en buckla i kursen....
[bild]
Cryptovalutor kommer nog att finnas kvar. Frågan är väl mest på vilket sätt. Min vilda gissning är att några av dom stora valutorna blir kvar bla. Bitcoin. Det känns inte som det är något att investera i på lång sikt. Men på kortare tid kan man säkert tjäna en del pengar. Fast å andra sidan om man hade köpt Bitcoin för 15 år sedan så skulle man gjort en väldigt bra vinst nu. Men jag tror ju inte Bitcoinen kommer att ligga kvar på det pris det har idag på ca 100000€ Men går den ner till 2022s nivå på ca 16000€ så kanske det lönar sig att köpa.
Både digital Dollar och Euro är väl under utredning. Det lär väl påverka marknaden när dom lanseras. Hittade inget om hur projekten framskrider.
Både digital Dollar och Euro är väl under utredning. Det lär väl påverka marknaden när dom lanseras. Hittade inget om hur projekten framskrider.
Hur / var handlar du crypto?Jarlingar skrev:
Samtidigt såg jag nån ekonom som trodde att bitcoin kunde vara värt 500 000$ år 2030. Får han rätt ångrar man att man inte köpte till 100 000$…N Niq skrev:
Medlem
· Västra Götaland
· 3 061 inlägg
Bitcoin etc känns med tanke på historiken ( ner 50-90% upp 50-5000%) som ett binärt bet. Jag är inte tillräckligt smart för att säga vilket som kommer först, alltså ner eller upp.
Vad jag vet, med 99% sannolikhet är att mina Investor b aktier kommer någon gång i framtiden stå i minst 1000 kr/styck. (idag ca 300). Att de också kommer gå ner 50-80% någon gång innan de når 1000 kr vet jag också. Men de kommer att återhämta detta så tillvida inte hela Sverige sjunker i Östersjön.
Med Krypto är det långt ifrån säkert att det kommer någon återhämtning.
Vad jag vet, med 99% sannolikhet är att mina Investor b aktier kommer någon gång i framtiden stå i minst 1000 kr/styck. (idag ca 300). Att de också kommer gå ner 50-80% någon gång innan de når 1000 kr vet jag också. Men de kommer att återhämta detta så tillvida inte hela Sverige sjunker i Östersjön.
Med Krypto är det långt ifrån säkert att det kommer någon återhämtning.
Ja jag läste på lite efter att jag skrev mitt förra inlägg. Många verkar tro att Bitcoin kommer att stiga mycket ännu. 200000 dollar i slutet på 2025 verkade inte omöjligt. Tydligen många stora institutionella investerare och pensionsfonder från Usa som börjar investera mycket i Bitcoin. Dom har också fått KryptoEtfer godkända i Usa nu vilket tydligen också påverkar.B b8q skrev:
Någon som har Pi coin?
Hoppade på för några år sen och har "brutit" sen dess, nu är det ju ingen brytning på samma vis som med bitcoins
Tror väl inte att det kommer bli nån valuta som kommer göra en bitcoin resa, men blir det värt nåt överhuvudtaget så har jag tjänat en slant och blir det en flopp så har appen stulit några timmar av mitt liv så det kan jag leva med 🙂
Vet inte om tanken är att den ska släppas under året eller hur det är
Hoppade på för några år sen och har "brutit" sen dess, nu är det ju ingen brytning på samma vis som med bitcoins
Tror väl inte att det kommer bli nån valuta som kommer göra en bitcoin resa, men blir det värt nåt överhuvudtaget så har jag tjänat en slant och blir det en flopp så har appen stulit några timmar av mitt liv så det kan jag leva med 🙂
Vet inte om tanken är att den ska släppas under året eller hur det är