Vill uppdatera om att det nu har gått framåt och det visade sig som andra varit inne på att faserna låg bakom problemet. Fixat nu :).
Jag har dock en annan fråga som gäller laddpumpen. Var ska ratten på laddpumpen stå och varför har den två sidor? Sedan lyste den innan någon gång men lampan runt ratten lyser inte längre inte ens när jag testkör den under funktionstestet.

• Laddpump med ratt och elektriska kablar, utan lysande lampa under funktionstest.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
M mili1983 skrev:
Vill uppdatera om att det nu har gått framåt och det visade sig som andra varit inne på att faserna låg bakom problemet. Fixat nu :).
Jag har dock en annan fråga som gäller laddpumpen. Var ska ratten på laddpumpen stå och varför har den två sidor? Sedan lyste den innan någon gång men lampan runt ratten lyser inte längre inte ens när jag testkör den under funktionstestet.
Det verkar vara glapp i sladden därav som den inte varit igång.

Ingen som kan svara på min fråga gällande laddpumpen och var ratten ska stå?

Redigerat:
Här kommer en fråga gällande inställningarna.
Har jag rätt inställningar eller är det något som behöver en inkörning tills jag hittar rätt?
Nu när pumpen är igång. Har man igång Elpanna nedre kW eller stänger man av den helt iom att pannan är igång och det är plusgrader ute (20)?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.