Det är nog jag som är trögfattad och inte ser problemet
Jag satte i insexen i mitt test från ovansidan. Att lämna kvar justeringen gör ju att du kan justera från undersidan också samt att den hjälper till att hålla den på plats axiellt.
Men som sagt det är nog något jag inte ser.
Jag satte i insexen i mitt test från ovansidan. Att lämna kvar justeringen gör ju att du kan justera från undersidan också samt att den hjälper till att hålla den på plats axiellt.
Men som sagt det är nog något jag inte ser.
Det ska bli intressant att se om fräsen eller skruven flyttar sig. Jag tror inte att min inssexskruv skulle lossat eftersom gängan var så kort att skruven bottnade så den satt ganska hårt. Skulle den tendera att lossa så hade jag kunnat skruvat ur den från justeringen och duttat på lite Loctite och skruvat i den igen igenom bottenplattan.
Nu gjorde jag ju bara ett test så min är nu tillbaka i original konfiguration så jag har ju inte grejerna framför mig som du har.
Ser fram emot att se den in action
Nu gjorde jag ju bara ett test så min är nu tillbaka i original konfiguration så jag har ju inte grejerna framför mig som du har.
Allt funkar utmärkt, men jag skulle gjort som ditt förslag direkt, hade sparat mig mycket tidceson skrev:Det ska bli intressant att se om fräsen eller skruven flyttar sig. Jag tror inte att min inssexskruv skulle lossat eftersom gängan var så kort att skruven bottnade så den satt ganska hårt. Skulle den tendera att lossa så hade jag kunnat skruvat ur den från justeringen och duttat på lite Loctite och skruvat i den igen igenom bottenplattan.
Har glömt uppdatera, men nu är knappen installerad, styr uttaget till höger där fräsen kopplas in, sitter lite lågt men alternativen va inte så många.
Allt funkar perfekt iaf
Har också beställt en extra bottenplatta som kan sitta i bordet permanent så man slipper flytta fram o tillbaka.
Allt funkar perfekt iaf
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Har också beställt en extra bottenplatta som kan sitta i bordet permanent så man slipper flytta fram o tillbaka.
Idag levererades den extra bottenplattan o spännskruven, spännskruven har varit restad sen jag beställde
Men nu är allt klar iaf o funkar perfekt
Men nu är allt klar iaf o funkar perfekt
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in